معرفی بهترین قرص های تاخیری برای مردان
از شیراز کجا برویم؟ معرفی مکان های دیدنی شیراز
چگونه واتس اپ را آپدیت کنیم؟
بورسیه تحصیلی ترکیه
راهنمای انتخاب فلومتر
چرا چین و چروک روی سطح رزین ظاهر می شود؟
جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

آب و هواي دبي در فصول مختلف

دبي معروف به عروس خاورميانه يكي از شهرهاي امارات متحده عربي است كه در 50 سال گذشته دستخوش تغييرات اساسي بسياري شده است. اين تغييرات باعث شده است كه دبي سالانه پذيراي ميليون ها مسافر از سراسر جهان باشد. در سفر به دبي شاهد ساختمان هاي خارق العاده اي مانند برج خليفه، ساحلي زيبا و بياباني بكر خواهيد بود كه در هيچ كجاي دنيا مشابه آن را نخواهيد يافت. توجه به نكات مهم قبل از سفر به دبي يكي از مهم ترين نكاتي است كه بايد بدانيد. در ادامه سعي خواهيم كرد به تفصيل آنها را پردازش كنيم.


آب و هواي دبي در فصول مختلف

توجه به آب و هوا يكي از مهمترين كارهايي است كه قبل از رفتن به دبي بايد انجام دهيد. اين شهر در زير خط استوا قرار دارد و ميزان بارندگي سالانه آن بسيار كم است. به همين دليل هواي اين شهر عموماً گرم و خشك است و براي كساني كه در مناطق سردسير و كوهستاني زندگي مي كنند، اين آب و هوا خشن است و رطوبت زياد باعث تعريق مداوم مي شود. به همين دليل، هواي بين بهار و تابستان بسيار گرم و غيرقابل تحمل خواهد بود و ميانگين دماي آن 48 درجه سانتيگراد است.

بهترين زمان سفر به دبي از نوامبر تا فوريه و از نوامبر تا پايان فوريه است. دماي هوا در اين ماه ها بين 20 تا 27 درجه سانتي گراد است و مي توانيد در سواحل زيبا و جذاب دبي شنا كنيد.

آب و هواي دبي در زمان هاي مختلف


مدت زمان پرواز تهران به دبي چقدر است؟

نكته مهم ديگر قبل از سفر به دبي، اطلاع از مدت زمان پرواز است. پرواز تهران به دبي 2 ساعت و 20 دقيقه طول مي كشد.



بهترين هتل هاي دبي كجا هستند؟

هتل هاي زيادي در دبي وجود دارد كه رزرو آن يكي از مهم ترين موارد قبل از سفر به دبي است. اين شهر مدرن داراي بهترين هتل هاي جهان براي مسافران است كه در زير بهترين هتل هاي اين شهر را معرفي مي كنيم.



برج هاي هتل جميرا امارات

هتل جميرا در رتبه بندي هتل هاي 5 ستاره دبي قرار دارد. اين هتل داراي 400 اتاق و امكاناتي مانند تلويزيون ماهواره اي، صرافي، باشگاه ورزشي و يك رستوران عالي با غذاهاي بين المللي مي باشد. هتل جميرا خدمات ارسال رايگان به دبي مال و مركز شهر دبي را نيز ارائه مي دهد.

آدرس: امارات، جاده شيخ زايد، برج هاي امارات



Hotera Raffles

هتل لاكچري رافلز يك هتل 5 ستاره با 252 اتاق است و مركز خريد وافي دبي نزديك به اين هتل و 15 دقيقه با فرودگاه دبي فاصله دارد. هتل رافلز داراي خدماتي مانند: سونا، جكوزي، استخر روباز، منوي رژيم غذايي ويژه، خدمات نگهداري از كودكان، سرويس اتاق VIP مي باشد.

آدرس: دبي، بر دبي، وفي مال، جاده شيخ رشيد



اون هتل دبي

هتل تاج يكي از بهترين هتل هاي 5 ستاره دبي است كه در قلب ديره واقع شده است. اين هتل 296 اتاق دارد كه هر اتاق منظره زيبايي از شهر را ارائه مي دهد. هتل تاج داراي تعدادي رستوران است كه غذاهاي هندي، انگليسي، بين المللي، مديترانه اي، آسيايي و عربي سرو مي كنند.

خانه: داونتون برج خليفه، دبي



هتل برج العرب جميرا

برج العرب جميرا منظره بي نظيري از خليج فارس را به نمايش مي گذارد. اين هتل 7 ستاره داراي 202 اتاق در 27 طبقه است و خدمات آن شامل 9 رستوران است كه انواع غذاهاي بين المللي را سرو مي كنند.

آدرس: خيابان جميرا، دبي، امارات متحده عربي



هتل پارك هت دبي

هتل پارك حيات يكي از هتل هاي 5 ستاره شهر مدرن و منحصر به فرد دبي است كه داراي 225 اتاق است و در 2 كيلومتري فرودگاه بين المللي دبي، 15 دقيقه با دبي مال و برج خليفه با ماشين و حدود 30 دقيقه از هتل قرار دارد. دبي. ساحل با ماشين داراي; همچنين امكاناتي كه در اين هتل براي مسافران در نظر گرفته شده است، تجربه خوبي از سفر به دبي را براي شما به يادگار خواهد گذاشت.

آدرس: دبي، قايق سواري و باشگاه گلف



هتل مينا سلام

هتل مينا السلام يكي از هتل هاي 5 ستاره دبي مي باشد. اين هتل داراي 292 اتاق است كه مشرف به دريا و خليج براي تماشاي آب در شهر كويري دبي تضادي زيبا و منحصر به فرد ايجاد مي كند، همچنين داراي اتاق هاي ويژه براي افراد معلول و سالمندان است.

آدرس: جاده جميرا، دبي، امارات متحده عربي



در نتيجه

در اين مقاله سعي كرده ايم تمامي نكات مهم را براي تجربه يك سفر خاطره انگيز قبل از رفتن به دبي توضيح دهيم. اگر در طول اقامت خود در دبي به خودرو نياز داريد مي توانيد از خدمات اجاره خودرو سعادت رنت، شركتي مسئول و معتبر استفاده كنيد. اگر از خدمات اجاره خودرو در دبي استفاده كنيد، در هزينه و زمان خود صرفه جويي خواهيد كرد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.