بازنویسی محتوای متنی چه کاربردهایی دارد؟
نکاتی برای اجرای سقف عرشه فلزی
فلج اندام ; انواع، علائم و درمان آن
معرفی بهترین قرص برای عفونت واژن
آهنگ جدید سیروان خسروی به نام یه روز از این فاصله هامون تنها یه خاطره میمونه
همه چیز درباره سبک هیجان انگیز و شگفت انگیز
جمعه ۱۴ اردیبهشت ۰۳

مشاوره تحصيلي چيست و چه زماني اتفاق مي افتد؟



هدايت تحصيلي فرآيندي مستمر از آموزش و يادگيري است كه در آن دانش‌آموزان مي‌توانند براي پيشرفت بهتر در تمام تحصيلات خود از متخصصان حمايت و مشاوره دريافت كنند.در اين دوره‌ها هم دانشجو و هم مشاور نقش يكسان را ايفا مي‌كنند. اما مسئوليت اصلي بر عهده دانش آموز است كه بايد به نيازهاي تحصيلي خود رسيدگي كند و مشكلات خود را با كمك مشاور حل كند.

هر دانش آموزي در هر مقطعي از زندگي ممكن است با مشكلاتي مواجه شود كه نياز به مشاوره تحصيلي دارد. اين مشكل مي تواند در مقطع ابتدايي، قبل از كنكور، بعد از انتخاب رشته، تدريس خصوصي يا انتخاب شغل ايجاد شود. از فارغ التحصيلي و... به بعد

مشاوره تحصيلي مي‌تواند فردي يا گروهي باشد، در گروه مشاوره، موضوعاتي كه براي بسياري از دانش‌آموزان آشنا است، اما در كلاس‌هاي انفرادي با هم، موضوعات غيرقابل درك بررسي مي‌شود.


نياز به مشاوره آموزشي داريد؟

بسياري از دانش آموزان سوال مي كنند كه آيا مشاوره تحصيلي ضروري است يا خير. آيا مشاوره براي كنكور ضروري است؟

يك مشاور تحصيلي خوب 100% ما را سريعتر و بهتر در مسير درست قرار مي دهد. مشاوره تحصيلي به شما كمك مي كند هدف تحصيلي خود را واقع بينانه انتخاب كنيد. البته اين مسير متناسب با علايق و مهارت هاي شما طراحي خواهد شد. مشاور پس از تعيين اينكه كدام رشته را براي ادامه تحصيل انتخاب كرده ايد، به شما كمك مي كند تا يك مسير اساسي را براي رسيدن به خواسته خود طي كنيد. چه زماني در كدام كلاس ها شركت كنيم. اين يكي از وظايف يك مشاور تحصيلي خوب براي اطمينان از اينكه زمان و پول شما هدر نمي رود، است. آنها همچنين اطلاعاتي را كه براي يافتن شغلي متناسب با علايق شما نياز داريد به شما مي دهند.

تصور كنيد اگر بدون مشورت رشته و شغلي را انتخاب كنيد، به دليل اشتباهات، تصميمات عاطفي، دخالت هاي خانوادگي و خيلي چيزهاي ديگر كه روي نوشتن ما تأثير مي گذارد، مي توانيد اشتباه انتخاب كنيد، نه بايد پول زيادي براي خرج كردن داشته باشيد، نه گران، بلكه كم. . . افزايش دادن.

بنابراين، به همه كساني كه فكر مي‌كنند مراجعه به مشاور دردي را دوا نمي‌كند، بايد بگوييم كه مشاوره تحصيلي نه تنها چشمان شما را به وضعيت شما باز مي‌كند، بلكه به شما اين فرصت را مي‌دهد كه با فردي آگاه و مفيد باشيد. رشته و كاري كه در آن استعداد و علاقه به اطلاعات او داريد.

بسياري از مشتريان ما پس از مشاوره آموزشي متوجه شده اند كه بار سنگيني از دوش آنها برداشته شده است، زيرا با كمك مشاور تصميم گرفته اند كه بهترين انتخاب ممكن براي فرد خاص كدام است و قطعا نتيجه بهتري خواهد داشت.



در مشاوره تحصيلي قبل از كنكور چه مهارت هايي آموزش داده مي شود؟

محققين NLP با بررسي الگوهاي فكري و رفتاري افراد موفق راز موفقيت خود را كشف مي كنند و با آموزش اين الگوها به ديگران مي توانند در زمينه خاصي به موفقيت دست يابند. در نتيجه دانش آموزان بايد روي باورها و مهارت هاي ذهني خود كار كنند، خوشبختانه در جلسات مشاوره تحصيلي، دانش آموزان روي اين نوع مهارت ها كار مي كنند و به آنها آموزش داده مي شود كه چگونه فرآيند دشوار يادگيري را از طريق مثبت انديشي بچرخانند. برخي از اين مهارت ها عبارتند از:

خود را باور داشته باشيد - توانايي ها و اهداف خود را بيابيد و براي رسيدن به اهداف خود به آنها ايمان داشته باشيد.



خودتان را با ديگران مقايسه نكنيد - مهمترين چيز اين است كه بهترين كار را انجام دهيد و آينده خود را ناديده نگيريد، بنابراين از خودتان تشكر كنيد و ديگر مقايسه نكنيد.

اجازه ندهيد افكار منفي شما را شكست دهند - وقتي افكار منفي بارها و بارها تكرار مي شوند، به باور تبديل مي شوند و باور همان اتفاقاتي را وارد زندگي ما مي كند كه تصور مي كرديم. همچنين، بسياري از اين افكار منفي اساساً اشتباه هستند و فقط باعث مي شوند احساس بهتري داشته باشيد، آزار دهنده است

فراموش نكنيد كه هر اتفاقي بيفتد، زندگي ادامه دارد - ممكن است نپذيريد و ممكن است نااميد شويد. اما بايد فكر كنيد كه تمام تلاش خود را كرديد و شايد در آينده راه درست تري در پيش باشد. در شما. اونجا موفق بشي

 

مشاوره تحصيلي تلفني رايگان چيست؟

اگر بخواهيم صادق باشيم، هيچ چيز در اين دنيا رايگان ارائه نمي شود و بايد براي تمام خدماتي كه مي خواهيم هزينه كنيم، البته اين قيمت هميشه پول نيست. او ادعا كرد كه براي او خوب است.

بسياري از مراكز مشاوره تحصيلي رايگان تلفني براي هر دقيقه مكالمه حدود 3 تا 4 هزار تومان از شما دريافت مي كنند و طبق قانون اگر مكالمه با مشاور حداقل 20 دقيقه طول بكشد، به اين مبلغ اضافه مي شود. به 60 هزار تومان. قبض تلفن شما براي هميشه اضافه مي شود. ناگفته نماند كه اين مشاوران فقط شما را در مورد قوانين و مقررات ثبت نام در رشته هاي تحصيلي و كنكور راهنمايي مي كنند و مهارت يك مشاور تحصيلي براي گذراندن دوره هاي تحصيلي و عملي را ندارند.

پس چه چيزي بهتر از پرداخت هزينه معقول به مراكز مشاوره تحصيلي و كارشناسان اين حوزه براي بهره مندي از خدمات مشاوره تحصيلي تلفني و رفع بسياري از مشكلات و چالش هاي تحصيلي شماست.

 

رجوع به مقاله:https://pourdastmalchi.net/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.