همه چیز درباره سبک هیجان انگیز و شگفت انگیز
معرفی بهترین قرص های تاخیری برای مردان
از شیراز کجا برویم؟ معرفی مکان های دیدنی شیراز
چگونه واتس اپ را آپدیت کنیم؟
بورسیه تحصیلی ترکیه
راهنمای انتخاب فلومتر
یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

چرا لپ تاپ ایسوس روشن نمی شود؟


مشکل روشن نشدن لپ تاپ ایسوس یکی از آن مشکلات آزاردهنده ای است که جان هر کاربری را به لب می آورد. بروز این مشکل در لپ تاپ ایسوس می تواند به دلایل ساده و پیش پا افتاده ای مانند خرابی شارژر و باتری لپ تاپ ایسوس باشد، اما گاهی اوقات این دستگاه از کار می افتد و نوسان برق باعث خرابی هارد، مادربرد می شود. و برد پاور آن اگر با مشکلی مواجه شده اید و می خواهید دلیل اصلی روشن نشدن لپ تاپ ایسوس خود را بدانید؟ ادامه این مطلب را از دست ندهید. برای خرید مانیتور ایسوس به سایت دیجی چه مراجعه نمایید.


دلایل روشن نشدن لپ تاپ ایسوس چیست؟

باتری لپ تاپ ایسوس آسیب دیده است

خطا در صفحه لپ تاپ

مشکلات مادربرد لپ تاپ

برق لپ تاپ ایسوس قطع شد

عیب یابی لپ تاپ ایسوس که روشن نمی شود

دلیل اصلی روشن نشدن لپ تاپ ایسوس خرابی شارژر لپ تاپ است. اگر باتری این دستگاه تمام شده است و آن را به شارژر وصل می کنید اما هر چقدر هم که تلاش می کنید نمی توانید لپ تاپ را روشن کنید، احتمال خرابی شارژر را در نظر بگیرید مخصوصاً وقتی چراغ برق روشن است. الکترونیک لپ تاپ . نمی کشد روشن می شود و نشان می دهد که لپ تاپ شارژ نمی شود. در این صورت می توانید از شارژر دیگری برای اطمینان از سلامت لپ تاپ خود استفاده کنید. اگر لپ تاپ با شارژر دیگری روشن شود، به این معنی است که شارژر خراب است.

باتری لپ تاپ آسیب دیده می تواند از روشن شدن آن جلوگیری کند

گاهی اوقات شارژر لپ تاپ مشکلی ندارد و مشکل از باتری است. البته نباید فراموش کنید که خرابی باتری لپ تاپ به طور ناگهانی ظاهر نمی شود. اگر باتری لپ تاپ شما اخیرا مدام در حال خالی شدن بوده و شارژی در خود نگه نمی دارد و اکنون لپ تاپ شما کاملا خاموش شده و روشن نمی شود، به این معنی است که عمر باتری آن تمام شده و نیاز به تعویض دارد. دلیل روشن نشدن لپ تاپ ایسوس خرابی باتری است پس بهتر است از سلامت باتری این دستگاه اطمینان حاصل کنید.

لپ تاپ ممکن است روشن شود، اما صفحه نمایش روشن نمی شود

همیشه نباید لپ تاپ را مقصر بدانید زیرا گاهی اوقات لپ تاپ روشن می شود اما صفحه نمایش آن لپ تاپ روشن نمی شود و این باعث می شود کاربر فکر کند لپ تاپ روشن نیست. بهتر است به چراغ های صفحه کلید و صدای فن لپ تاپ توجه کنید اگر صدای فن لپ تاپ در زمانی که مانیتور کاملا تاریک است و چراغ های صفحه کلید روشن است شنیده می شود به این معنی است که لپ تاپ مانیتور روشن نیست و خود لپ تاپ. روشن است در این صورت مشکل مربوط به مانیتور لپ تاپ یا کارت گرافیک آن است که باید عیب یابی و تعمیر شود. اما اگر صدایی از فن لپ تاپ نمی آید و چراغ های کیبورد روشن نمی شود یعنی مشکل از خود لپ تاپ است.

خرابی برد اصلی لپ تاپ در صورت ضربه زدن به لپ تاپ

همیشه نباید لپ تاپ را مقصر بدانید زیرا گاهی اوقات لپ تاپ روشن می شود اما صفحه نمایش لپ تاپ روشن نمی شود و این باعث می شود کاربر فکر کند لپ تاپ روشن نمی شود. در این مورد، توجه به چراغ های صفحه کلید و صدای فن لپ تاپ ارزش دارد اگر صدای فن لپ تاپ شنیده شود و چراغ های صفحه کلید روشن شود در حالی که مانیتور کاملا تاریک است، به این معنی است که مانیتور لپ تاپ روشن نیست و لپ تاپ به طور خودکار روشن می شود. در این صورت مشکل یا از مانیتور لپ تاپ یا کارت گرافیک آن است که نیاز به عیب یابی و تعمیر دارد. اما اگر صدایی از فن لپ تاپ نمی آید و چراغ های کیبورد خاموش است یعنی مشکل در خود لپ تاپ است.

قطع برق یا خرابی تابلو برق

منبع تغذیه یا منبع تغذیه برق لازم را برای لپ تاپ فراهم می کند، بنابراین اغلب نوسانات برق را کنترل می کند. بنابراین اگر لپ تاپ خود را به محافظ برق متصل کنید، نوسانات فعلی می تواند منبع تغذیه لپ تاپ شما را بسوزاند. در واقع منبع تغذیه برق 220 ولت شهر را می گیرد و با ولتاژ مناسب مورد نیاز لپ تاپ به جریان تبدیل می کند و به مادربرد این دستگاه منتقل می کند و سپس دستگاه های دیگر را نیز تغذیه می کند و نقش فرستنده را ایفا می کند. قطعات لپ تاپ با این حال، یک منبع تغذیه معیوب یا خاموش می تواند از روشن شدن لپ تاپ جلوگیری کند.

فروش و تعمیرات لپ تاپ ایسوس در نمایندگی های مجاز ایسوس

نحوه استفاده از خدمات فروش لپ تاپ ایسوس

همانطور که می دانید در بازار لپ تاپ های ایسوس به دلیل کیفیت بالا و طراحی منحصر به فردشان دعوا وجود دارد! بنابراین، کاربری که قصد خرید لپ‌تاپ جدید را دارد، نمی‌تواند خرید لپ‌تاپ ایسوس را ترجیح دهد. اگر شما هم می خواهید لپ تاپ ایسوس داشته باشید و می خواهید این دستگاه را از یک مرکز مطمئن با خدمات پس از فروش اختصاصی خریداری کنید، با نمایندگی لپ تاپ ایسوس تماس بگیرید. در این مرکز کارشناسانی وجود دارند که با راهنمایی و مشاوره بهترین مدل لپ تاپ ایسوس را به شما پیشنهاد می کنند.

خدمات خدماتی این مرکز نیز شامل: ارائه خدمات گارانتی محصول، عیب یابی، سرویس، تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری لپ تاپ ایسوس می باشد. برای استفاده از خدمات نمایندگی لپ تاپ ایسوس می توانید شخصا به یکی از شعب آن در تهران و کرجی مراجعه کنید. آدرس دقیق هر یک از نمایندگان ایسوس در صفحه تماس با این سایت موجود است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.