نکاتی برای اجرای سقف عرشه فلزی
فلج اندام ; انواع، علائم و درمان آن
معرفی بهترین قرص برای عفونت واژن
آهنگ جدید سیروان خسروی به نام یه روز از این فاصله هامون تنها یه خاطره میمونه
همه چیز درباره سبک هیجان انگیز و شگفت انگیز
معرفی بهترین قرص های تاخیری برای مردان
پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳

Balbing به عنوان یک سایه سه بعدی، یک لامپ جدید و جذاب برای خواب


در مورد اهمیت نورپردازی در خانه صحبت های زیادی وجود دارد و همه ما اهمیت نورپردازی مانند لامپ ها را در افزایش دکوراسیون خانه می دانیم. در بازار انواع چراغ ها و چراغ های شب در طرح ها و رنگ های مختلف وجود دارد. اما برخی از مردم می خواهند در همه چیز نهایت را داشته باشند. در این مقاله طیف بسیار جدیدی از سایه ها را ارائه می دهیم. Balbing به عنوان یک آباژور سه بعدی یک نوع نورپردازی مدرن است و از زمانی که وارد بازار شد طرفداران زیادی پیدا کرد. این مقاله به شما کمک می کند تا صفحه نمایش نور سه بعدی را بهتر بشناسید و با مدل های مختلف آن آشنا شوید.

بولینگ چیست؟

بالبینگ چهره یا نورپردازی سه بعدی یکی از انواع نورپردازی های جدید در بازار است. این نورها به صورت دو بعدی ساخته می شوند اما بیننده آنها را سه بعدی می بیند. چراغ ها توسط لامپ های LED بسیار نرم می شوند. یک صفحه اکریلیک و یک پایه نوری برای ساخت لامپ مورد نیاز است. صفحه اکریلیک یا پلکسی که یک صفحه شفاف و نشکن است با ابزار مخصوص اجرا می شود و سپس طرح های مختلف توسط لیزر روی صفحه اکریلیک اعمال می شود. سپس این صفحه به پایه نوری متصل می شود و نوری که از پایه می آید طرح مورد نظر را روشن می کند و پر از نور به نظر می رسد. باید گفت طرح های انجام شده توسط لیزر دائمی بوده و تا مدت ها از بین نمی روند. دستگاه های تولید بادکنک قادر به ایجاد هر طرحی مانند آرم شرکت ها، چهره افراد، طرح های تزئینی و ... هستند. صفحه نمایش اکریلیک همانطور که گفته شد این طرح ها بر روی فرم دو بعدی صفحه پخش شده اند اما پس از ورود به نور به صورت سه بعدی به نظر می رسند.

در بالا گفته شد که اجزای لامپ یا لامپ های سه بعدی اکریلیک یا پلکسی و پایه نوری است. نمایشگرهای اکریلیک یا پلکسی گلاس، نمایشگرهایی شیشه مانند هستند که در برابر ضربه و شکستگی بسیار حساس هستند و مانند شیشه شفاف هستند. کیفیت این پنل ها در اینکه کدام لامپ یا آباژور سه بعدی بهتر و زیباتر می شود تاثیر زیادی دارد. اما قسمت بعدی آباژور سه بعدی پایه نور است که وظیفه نور دادن به لامپ را بر عهده دارد. این پایه از طریق یک آداپتور به نور متصل می شود و نور شب را تامین می کند. در واقع آباژور یا لامپ سه بعدی توسط ال ای دی هایی که در پایه قرار می گیرند ایجاد می شود. این ال ای دی ها عمر طولانی دارند اما در صورت آسیب قابل تعویض هستند. پایه توپ از چوب، ام دی اف یا مواد دیگر مانند کریستال است و انتخاب شما به سلیقه و دکوراسیون منزل شما بستگی دارد.

مزایای بالون هوای گرم

Balbing، آباژور سه بعدی، لامپ تخت توپی یا فیس بالینگ از دیگر نام های این محصول است. دلیل اینکه آنها را لامپ های صورت می نامند این است که اکثر سفارشی سازی های لامپ شامل چهره افراد می شود. به عنوان مثال، می توانید یک عکس با کیفیت از چهره عزیزتان را به سازنده Balbing سفارش دهید و در نهایت یک سایه لامپ سه بعدی را با آنها دریافت کنید. آن شخص مجسمه سازی صورت یک انتخاب بسیار مناسب برای هدیه دادن است. و قطعا شریک زندگی شما را شگفت زده خواهد کرد. مهمترین ویژگی لامپ سه بعدی یا نور شب امکان طراحی الگوهای مختلف است. با توجه به نیاز مشتری عمر طولانی قیمت مناسب و با مصرف کم برق، لامپ های ال ای دی داخل این آباژورها عمر طولانی دارند و زیاد داغ نمی شوند.

انواع مختلف توپ

همانطور که متوجه شده اید، یکی از تفاوت های اصلی بین لامپ و لامپ های معمولی این است که شما نور مستقیمی را در لامپ نمی بینید، در واقع این نور مرئی است که پس از دیدن تصاویر حکاکی شده به چشمان شما برخورد می کند. . این لامپ های سه بعدی یا لامپ های خواب در واقع با دستکاری نور و خطاهای بصری کار می کنند. انواع مختلف بادکنک ها عبارتند از بادکنک برقی با سیم و کلید، بادکنک برقی با کنترل از راه دور، بادکنک شارژی، بادکنک موزیک و بادکنک عکس رنگارنگ. برای خرید بالبینگ چهره از سایت کادوساز  دیدن فرمایید.

لامپ های موسیقی یک محصول جدید کاملا جذاب و جالب برای کسانی است که برای اولین بار این لامپ ها را برای خود نگاه می کنند. ساخت این بالینگا با طرح مورد نظر شما بر روی صفحه نمایش انجام می شود و سپس دستگاه ها برای پخش موسیقی مورد علاقه شما نصب می شوند. به این ترتیب لامپ باز می شود و موسیقی به دلخواه پخش می شود. برخی از حباب های موسیقی به گونه ای ساخته شده اند که می توانند موسیقی را از حافظه فلش پخش کنند. اگر می خواهید برای تولد دوست یا همسرتان هدیه ای سورپرایز بدهید، بادکنک های موزیکال انتخاب بسیار خوبی هستند.

بادکنک های عکس رنگی نیز به گونه ای تولید می شوند که علاوه بر بادکنک و حکاکی لیزری، قسمت خاصی برای قرار دادن عکس رنگی در نظر گرفته شود. سپس عکس رنگی در محل مورد نظر بر روی روشن یا به اصطلاح قرار می گیرد صفحه نمایش با نور پس زمینه با روشن کردن این سایه یا لامپ سه بعدی برای خواب، تصویر رنگی به خوبی دیده می شود.

قیمت بادکنک صورت

یکی از مهم ترین نکات در هنگام خرید تجهیزات، قیمت آن است. قیمت مجسمه سازی صورت با توجه به سایز متفاوت است. طرح مورد نظر چه ساده و چه موزیکال کیفیت و تمیزی کار جنس صفحه و پایه و عوامل دیگر اما به طور کلی هزینه خرید یا سفارش لامپ سه بعدی یا چراغ خواب سه بعدی از حدود 100000 تن تا 500000 تن متغیر است.

نکات مهمی که هنگام خرید لامپ سه بعدی یا آباژور باید در نظر بگیرید

اگر تصمیم به خرید بلبرینگ دارید، مطالعه نکات زیر به شما در انتخاب و خرید بهتر و مطمئن‌تر کمک می‌کند. هنگام خرید بلبرینگ به صفحه اکریلیک، کیفیت برش و استحکام پایه نگاه کنید. کیفیت کلیدهای پاور را بررسی کنید و با روشن و خاموش کردن مکرر آنها مطمئن شوید که آسیبی به آنها وارد نشده است. بالبینگر قابلیت باز و تعویض لامپ های ال ای دی را دارد، تایید را از فروشنده بخواهید. بهترین ورق اکریلیک یا پلکسی گلاس که برای ساخت بادکنک استفاده می شود حداقل 4 میلی متر ضخامت دارد. ورق هایی با ضخامت کمتر کیفیت پایین تری دارند.

آخرین کلمه

چراغ خواب سه بعدی یا به اصطلاح بالینگ یک نوآوری جدید در صنعت روشنایی است. با داشتن یکی از این آباژورها یا آباژورهای سه بعدی در خانه، تصویر کسی که دوستش دارید را جاودانه کنید و قاب ماندگاری از خاطره خود را در حالی که نور روی صفحه نمایش روشن پخش می شود، ایجاد کنید. لامپ های حبابی یا سه بعدی با طرح های دیگر مانند طرح های هندسی، گل و گیاه، برج ایفل و طرح های دیگر، دکوراسیون اتاق خواب شما را زیبا می کند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.