با مزایا و معایب درب های سکشنال آشنا شوید
ورزش تی آر ایکس (TRX) – تجهیزات + مزایا
ترانسمیترهای فشار: عملکرد، کاربردها و نوآوری ها
نحوه استفاده از نوار Platiner با فناوری UIC؛ استفاده آسان برای همه
معرفی بهترین کشورهای مقصد کارآفرینان
نارسایی قلب چیست؟ تشخیص، علائم و درمان آن
دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۰۳

نحوه استفاده از نوار Platiner با فناوری UIC؛ استفاده آسان برای همه


چگونه از کمربند پلاتینر استفاده کنیم؟ کمربند پلاتینومر یکی از جدیدترین محصولاتی است که در رفع کمردرد و تنش عضلانی بسیار موثر است. این محصول با استفاده از آخرین تکنولوژی روز دنیا در درمان انواع کمردرد موثرتر است. این فناوری UIC نام دارد. این محصول دارای سه فناوری اولتراسوند، مادون قرمز و ساعت پالس می باشد. هر یک از این تکنیک ها راهی برای ترمیم و ترمیم جراحات، تسکین درد، نرم شدن و آرام کردن اسپاسم عضلانی و در نهایت بهبود تحرک مفاصل دارند. شرکت آلمانی Zeiss Tronic سازنده این کمربند است که در زمینه تولید انواع محصولات پزشکی فعالیت دارد. نوآوری جهانی و تکنولوژی روز در تولید محصولات Zistronic باعث محبوبیت این محصولات مفید شده است. اکنون مردم بسیاری از کشورهای جهان با استفاده از این محصولات از زندگی بهتری برخوردار هستند. در آینده به داروی آنلاین توجه کنید تا از 0 تا 100 نحوه استفاده از ناحیه پلاتینر را به صورت خاص بررسی کنید.

کمردرد و نیاز به یادگیری نحوه استفاده از پلاتینر برای کاهش درد

کمردرد یکی از شایع ترین دردهای مردان و زنان در سنین مختلف است و به ویژه در افراد مسن شایع است. افراد به دلایل مختلفی از کمردرد رنج می برند و به همین دلیل شرکت های تولید کننده تجهیزات پزشکی شروع به تولید انواع کمربند کرده اند. یکی از پیشرفته ترین فناوری های درمانی و فیزیوتراپی که در ساخت کمربند استفاده می شود، فناوری UIC است. UIC مخفف سه کلمه اولتراسوند، مادون قرمز و ساعت پالس است که هر کدام تاثیر خاصی بر روند بهبود آسیب های کمر دارند. می توان گفت که ترکیب این سه تکنیک برای درد عضلانی یا آرتروز بسیار موثر است.

درمان های خانگی برای کمردرد می دانند که چگونه از کمربند طبی پلاتینر استفاده کنند

برخی از عوارض کمر مانند اسپاسم عضلانی، اسپاسم همسترینگ (به دلیل نشستن زیاد و کم تحرکی)، کمردرد خفیف و سایر اختلالات کمر با انجام چند کار قابل کنترل و درمان هستند. به عنوان مثال، افراد می توانند با انجام تمرینات فیزیوتراپی، استفاده از نوار پلاتینیوم و اتخاذ یک سبک زندگی سالم، کمردرد خفیف را در خانه درمان کنند. حتی کمردرد ناشی از آسیب های جزئی کمر و اسپاسم عضلانی را نیز می توان با استفاده کوتاه مدت از این کمربند به راحتی درمان کرد.

مشخصات نوار پلاتین; بیایید نحوه استفاده از Platiner را یاد بگیریم

کمربند پلاتینر دارای دو بال یا سمت چسبنده است که از مواد محکم و انعطاف پذیر ساخته شده است. این بال ها در اطراف کمر قرار می گیرند و در شکم یا پهلو به هم متصل می شوند. از دیگر ویژگی های این منطقه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

شامل آداپتور و کابل برق

حداکثر اثر پس از 2 تا 3 هفته

مجهز به فناوری UIC

حاوی پدهای ضد حساسیت

مواد مورد استفاده در ساخت لباس

دارای زبانه های چسبنده برای تغییر اندازه

این کمربند نیز از الیاف پارچه ساخته شده است. این خاصیت از تعریق پوست جلوگیری می کند و در صورت تماس مستقیم با پوست مشکل گرمایی برای فرد ایجاد نمی کند. برای تهیه کمربند به کلینیک فیزیوتراپی فانتوم مراجعه نمایید.


روش های استفاده از کمربند Platiner; افزایش استحکام کمربند پلاتین

برای استفاده از فناوری این کمربند، باید آداپتور را به برق وصل کنید و در حالی که روی مبل یا تخت خوابیده اید، آن را به دور کمر خود بپیچید. بعد از 3 تا 4 روز فرد دچار تغییر در میزان درد و کاهش شدت علائم می شود. تغییرات بعد از 2 تا 3 هفته بیشتر قابل مشاهده خواهد بود.

لطفا توجه داشته باشید که برای استفاده بهینه از کمربند پلاتینر، توصیه می شود از یک ژاکت نازک و مناسب استفاده کنید و پس از استفاده از کمربند آن را در جای خود نگه دارید. با استفاده از لباس مناسب زیر کمربند پلاتینر، افراد دیگر می توانند به راحتی و بدون هیچ مشکلی از آن استفاده کنند. این برای افرادی که مشکلات پوستی یا آلرژی دارند ضروری است. همچنین برای دسترسی آسان به پریزهای برق از نوارهای برق، کانکتورها یا سپرها استفاده کنید.

استفاده از کمربند ایمنی؛ نحوه استفاده از کمربند پلاتینر به صورت عادی

استفاده از کمربند پلاتینیوم آنقدر آسان است که افراد ناتوان و افراد مسن می توانند به راحتی بدون نیاز به کمک از آن استفاده کنند. برای استفاده کافی است کمربند را دور کمر ببندید و به آداپتور وصل کنید. سپس استراحت کنید و 45 تا 60 دقیقه دراز بکشید.

قیمت کمربند پلاتینیوم چقدر است؟

قیمت تسمه UIC Platiner 2,940,000 تومان می باشد که نسبت به مزایا و عملکرد محصول بسیار عالی می باشد. ضمناً برای خرید کمربند پلاتینر نیازی به خرید حضوری و مراجعه به فروشگاه های لوازم پزشکی نیست. در عوض می توانید با موبایل یا کامپیوتر خود به فروشگاه اینترنتی در منزل بروید و کمربند را سفارش دهید. سپس محصول را در خانه دریافت کرده و هزینه آن را پرداخت می کنید. همچنین شما از یک سال گارانتی این محصول بهره مند خواهید شد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.