بیماری مری بارت چیست؛ علت و علائم و درمان
گرانترین گوشی سامسونگ چه قابلیت هایی دارد؟
انواع پمپ های صنعتی
روش‌های افزایش توانایی حل مسئله در دانش آموزان
راهنمای کامل تحصیل در قبرس
آهنگ جدید فرزاد فرخ به نام «تو شاهکار خدایی عجب چشمایی داری»
شنبه ۰۹ تیر ۰۳

با مزایا و معایب درب های سکشنال آشنا شوید


درب سکشنال جایگزین مناسبی برای درب های کرکره ای و سایر درب های پارکینگ می باشد. این درب در مناطقی که کمبود فضا در بالای سر و اطراف وجود دارد بسیار موثر است. درب های سکشنال مانند سایر درب های پارکینگ دارای مزایا و معایبی هستند. آیا قبل از خرید این درب ها از مزایا و معایب آن مطلع هستید؟ در زیر می توانیم مزایا و معایب درب های سکشنال را کشف کنیم.

درب از چه چیزی ساخته شده است؟

درب سکشنال یا درب زیر سقفی نوعی درب اتوماتیک است که به دلیل کمبود جا و ارتفاع سقف پارکینگ اغلب مورد استفاده قرار می گیرد. درب های سکشنال می توانند تک یا چند قسمتی باشند. درب چند قسمتی از چندین پانل ساخته شده از فلز، چوب، پلاستیک یا آلومینیوم ساخته شده است. ممکن است در انتخاب درب گاراژ بین درب های کرکره ای یا درب های مقطعی مردد باشید. پس بهتر است با مزایا و معایب درب های سکشنال آشنا شوید تا بتوانید انتخاب درستی داشته باشید.

مزایای درب های سکشنال درب های سکشنال ایپاکو از امنیت بالایی برخوردار هستند. این درب ها مجهز به سیستم آزادسازی الکتریکی هستند. این سیستم آزادسازی به شما این امکان را می دهد که در هنگام قطع برق به صورت دستی درب را باز و بسته کنید.

در صورت وجود ایراد یا مشکل در چندین قسمت مجموعه درب، همان پنل به راحتی قابل تعویض یا تعمیر است و نیازی به تعویض کل درب نیست.

این درب‌ها در اندازه‌ها، رنگ‌ها و متریال‌های مختلفی عرضه می‌شوند و دست شما را برای انتخاب راحت و بهینه باز می‌گذارند.

این درب باعث زیبایی محیط می شود. برای کارگاه های شهری که امکان تجدید کامل ظاهری وجود ندارد، نصب درب های سکشنال می تواند به زیبایی بصری محیط کمک کند.

درب های سکشنال به دلیل وجود بلبرینگ های با کیفیت و نوع حرکت عمودی بسیار بی صدا و بی صدا کار می کنند و بر خلاف درب های دیگر صدا ایجاد نمی کنند.

به دلیل استفاده از فوم پلی یورتان در درب های زیر سقف، این درب ها می توانند به عنوان عایق صدا و حرارت عمل کنند. این ویژگی مهم ترین مزیت کارگاه های خارج از شهر، در مکان هایی که گرما و سرما سخت است، نیست.

یکی دیگر از مزایای درب سکشنال این است که این درب امکان نصب درب و پنجره را دارد. این مزیت در مناطقی که امکان ایجاد پنجره وجود ندارد یا به پنجره نیاز است بسیار موثر است.

معایب درب های سکشنال

درب های لولایی قیمت بیشتری نسبت به سایر درب های گاراژ دارند. دلیل آن متریال به کار رفته در این درب ها و سیستم خاص آن است. درهای لولایی علاوه بر پنل به چرخ و ریل نیز نیاز دارند. کیفیت بالای این چرخ ها و ریل ها می تواند بر قیمت درب سکشنال تاثیر بگذارد و بر قیمت آن بیفزاید. همچنین موتور استفاده شده در این درب ها قیمت بیشتری دارد.

درب اتوماتیک سکشنال به دلیل دارا بودن قطعات مکانیکی و پیچیده (چرخ، فلز و موتور) سیستم نگهداری بسیار دشواری دارند و توجه ویژه ای را می طلبند.

درهای سکشنال نیاز به فضای زیادی در زیر سقف دارند، اگر اتاق زیر شیروانی ندارید، برای نصب درب های سکشنال مناسب نیست. درب های سکشنال در ساختمان های شمالی بدون درب گاراژ قابل استفاده نیستند. این ماشین ها به دلیل نداشتن سقف روی درب گاراژ قابل استفاده در اماکن صنعتی بزرگ نیستند.

درب های سکشنال برای استفاده در فضاهای شهری و صنعتی مناسب نیستند و بهتر است از درب های بسته شونده استفاده شود. درب سکشنال برای پارکینگ کارخانه های کوچک، ایستگاه های آتش نشانی، سوله ها و کارگاه ها بسیار مناسب است.

نصب درب سکشنال پیچیده تر از نصب درب کرکره ای و سایر درب های پارکینگ است و نیاز به نصاب حرفه ای دارد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.