جزء ماشین لباسشویی چیست؟
بررسی ویژه: کاربرد و ویژگی های جارو شارژی
سیستم هشدار هوشمند چیست؟
ما مزایا و معایب قفل برقی را در نظر می گیریم.
خدمات نصب شبکه
معرفی راحت‌ترین روش مهاجرت
جمعه ۲۷ مهر ۰۳

ما مزایا و معایب قفل برقی را در نظر می گیریم.


معمولا از قفل برقی برای افزایش امنیت و سهولت باز شدن درب آپارتمان استفاده می شود. این قفل ها بسیار محکم هستند و به راحتی نمی شکنند. به همین دلیل می توانند امنیت بسیار خوبی برای درب آپارتمان های کوچک و درب پارکینگ داشته باشند. این قفل ها عموماً توسط کودکان به راحتی باز نمی شوند و برای خانه هایی که کودک دارند مناسب است. مهم ترین دلیل استفاده از این قفل های برقی سهولت استفاده از آن ها است، به راحتی با ریموت کنترل باز می شوند، در نتیجه یکی از بهترین قفل های کنترل از راه دور می باشند. در این مقاله به بررسی مزایا و معایب قفل برقی می پردازیم.

دلایل استفاده از قفل برقی

معمولاً چون قفل برقی قدرت زیادی دارد و بسیار بادوام است. برای درب آپارتمان ها انتخاب خوبی است زیرا برای درب های پر رفت و آمد استفاده می شود. انواع مختلفی از این قفل ها وجود دارد و هر کدام بسته به مکانیزمی که دارند عملکرد متفاوتی دارند. در صورت انتخاب کلید، بهتر است کلیدی را انتخاب کنید که بیشترین عملکرد را داشته باشد. معمولا قفل های سیلندر در مقایسه با قفل های برقی معمولی قدرت و دوام بسیار بالایی دارند. این قفل ها معمولاً ایمن هستند، اما می توانید یک چراغ هشدار به آنها اضافه کنید تا از باز بودن درب مطلع شوید. با فعال سازی کارت می توانید از قفل های برقی هوشمند استفاده کنید. این قفل ها در اصل یک نوع دستگاه کنترل دسترسی هستند و برخی از مدل ها کاملا هوشمندانه طراحی شده و کاملا ضد سرقت هستند. قیمت خرید این قفل ها کمی بالاتر است اما بر خلاف قفل ها به هیچ عنوان شکسته نمی شوند. همچنین کلیدهای ساخته شده برای این قفل ها کاملا منحصر به خود آنهاست و هیچکس نمی تواند این کلیدها را بسازد. این قفل ها می توانند به راحتی به آیفون شما متصل شوند و دسترسی از خانه را کنترل کنند.

معایب استفاده از قفل برقی درب

قفل های برقی نیز مشکلاتی دارند. به طور کلی قفل های برقی هوشمند هستند و با کارت باز می شوند. اگر این کارت گم شود، قفل به راحتی باز نمی شود. علاوه بر این، خرید این کارت ها گران است و معمولاً کارت های این قفل ها بسیار گران هستند. بارزترین عیب این قفل ها این است که نمی توانید از آن ها برای همه درها استفاده کنید و فقط روی درب های خاصی بخصوص درهای چوبی استفاده می شود زیرا به هر شکلی قابل ترکیب هستند. برای نصب این قفل ها به درهای ضخیم نیاز دارید و اغلب فریم های آلومینیومی ممکن است برای این قفل ها مناسب نباشند. همچنین برای درهای توخالی مناسب نیستند، زیرا معمولاً درهای گود را با بتن پر می کنند و در حین نصب باید داخل درب را تخریب کنید. برای اطلاع از قیمت قفل برقی با دیلاک تماس بگیرید.


تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.