جزء ماشین لباسشویی چیست؟
بررسی ویژه: کاربرد و ویژگی های جارو شارژی
سیستم هشدار هوشمند چیست؟
ما مزایا و معایب قفل برقی را در نظر می گیریم.
خدمات نصب شبکه
معرفی راحت‌ترین روش مهاجرت
جمعه ۲۷ مهر ۰۳

بررسی ویژه: کاربرد و ویژگی های جارو شارژی


در لیست انواع جاروبرقی توجه ویژه ای به مدل های جارو شارژی شده است. این ابزار به لطف طراحی منحصر به فرد، عملکرد حرفه ای و قیمت مناسب روز به روز محبوبیت بیشتری پیدا می کند. این بخش هر آنچه را که باید در مورد جاروبرقی های شارژی بدانید را پوشش می دهد. با سرویس بوش همراه باشید.

جارو شارژی چه کاربردی دارد؟

مهم ترین سوالاتی که در هنگام انتخاب و خرید جارو شارژی قائم و قابل حمل باید بپرسید: جارو شارژی برای چه استفاده می شود و مدت زمان ماندگاری و شارژ آن چقدر است.

نرخ پر شدن مدل های خلاء عمودی و دستی متفاوت است و مدل اولی معمولا ظرفیت پر شدن بالاتری دارد. سرعت شارژ هر مدل به نوع و قدرت باتری دستگاه بستگی دارد که البته مدلی با ظرفیت شارژ بالاتر قیمت بیشتری دارد.

جارو شارژی برای چه مواردی استفاده می شود:

یک جارو شارژی تمام ویژگی هایی را که یک جاروبرقی معمولی انجام می دهد ارائه می دهد. با مزیت طراحی کوچک و جمع و جور خود، می توان آن را روی سطوحی مانند زیر میز و کابینت، روی مبل، داخل کابینت و داخل خودرو یافت.

مشاهده لیست امکانات جارو شارژی و سپس مقایسه قیمت با سایر انواع جاروبرقی این دستگاه را به پرفروش ترین محصول در بازار جهانی تبدیل کرده و در سال های اخیر در ایران نیز بسیار محبوب شده است.

در این مقاله به جارو شارژی، بهترین انواع جارو شارژی و بررسی بهترین مدل های هر کدام پرداخته شده است که می تواند به عنوان راهنمای کامل و جامع خرید جاروبرقی مورد استفاده قرار گیرد.

در ادامه تعدادی از بهترین پاک کننده های شارژی موجود در بازار را ارائه و بررسی خواهیم کرد.

جارو شارژی تاشو FOMA FU1783

فوما 1783 یک جارو شارژی مقرون به صرفه با عملکرد ایده آل و طراحی زیبا، 2 رنگ; موجود در رنگ مشکی و نقره ای. این محصول در دسته جاروهای شارژی قرار می گیرد و دارای قابلیت تاشو برای استفاده دستی می باشد.

جارو شارژی فوما FU1783 دارای قدرت «100 وات» می باشد که برای این نوع دستگاه ها قدرت ایده آل محسوب می شود و سرعت شارژ خوبی نیز دارد. باتری لیتیوم یونی این سوییپر شارژی دارای ولتاژ 22.2 ولت بوده و وضعیت شارژ باتری را نشان می دهد.

جاروبرقی دستی بلک اند دکر PV1420

بلک اند دکر یکی از معتبرترین برندها در بازار جاروبرقی است که مدل های دستی و ایستاده درجه یک را ارائه می دهد. PV1420 یکی از پرچمداران سری جاروبرقی های این برند قدرتمند آمریکایی است.

بلک اند دکر برندی فوق العاده خلاقانه است که از ویژگی های کاربردی در طراحی محصولات خود استفاده می کند و جاروبرقی PV 1420 را با دسته تاشو توسعه داده است.

ظرفیت مخزن این دستگاه 400 میلی لیتر بوده و از نشانگر میزان باتری استفاده می کند. جارو شارژی PV1420 دارای باتری با کیفیت و قابل شستشو می باشد. برای ساخت بدنه این دستگاه از پلاستیک مرغوب استفاده شده است. تعمیر جاروشارژی بوش در تهران


جارو شارژی بلک اند دکر SVA420B

SVA420B یکی دیگر از جاروبرقی های شارژی بلک اند دکر با کیفیت است که در طیف وسیعی از مدل های ایستاده عرضه می شود که می توان از آنها به صورت دستی استفاده کرد. ظرفیت مخزن این محصول 500 میلی لیتر می باشد.

جاروبرقی بلک اند دکر 420 با 75 دسی بل کار می کند. بدنه آن از پلاستیک کوچک ساخته شده و با مناسب ترین وزن و طراحی ارگونومیک به راحتی قابل حمل و استفاده است.

این دستگاه مجهز به سیستم EasyClean (جداسازی و تمیز کردن آسان برس) و فیلتر 2 لایه می باشد. جاروبرقی SVA420B دارای ولتاژ باتری 14.4 ولت و دارای بالاترین قیمت خرید با لیست امکانات کاربردی و از طرفی دارای قیمت مناسب می باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.