نحوه استفاده از نوار Platiner با فناوری UIC؛ استفاده آسان برای همه
معرفی بهترین کشورهای مقصد کارآفرینان
نارسایی قلب چیست؟ تشخیص، علائم و درمان آن
بازنویسی محتوای متنی چه کاربردهایی دارد؟
نکاتی برای اجرای سقف عرشه فلزی
فلج اندام ; انواع، علائم و درمان آن
پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۰۳

سریال پدر گواردیولا


مجموعه تلویزیونی «پدر گواردیولا» یک مجموعه تلویزیونی ایرانی است که در سال 1402 منتشر شد و در حال حاضر در اواسط مرداد ماه از پلتفرم تماشاهون پخش می شود. در این فیلم بازیگران مشهور و محبوبی چون حمید فرخ نژاد و مهران مدیری به ایفای نقش می پردازند. اگر می‌خواهید درباره این فیلم و بازیگران آن بیشتر بدانید، با این مقاله از Carmadio همراه باشید تا سریال را معرفی کنیم و زمان نمایش، خلاصه داستان و بازیگران را در اختیار شما قرار دهیم.

معرفی سریال پدر گواردیولا

این فیلم اثر سعید نعمت‌الله است که در ژانر دستی، اجتماعی و خانوادگی توسط این کارگردان باتجربه در سال‌های 1400 تا 1401 فیلمبرداری شده است. این کارگردان فیلم ها و سریال های دیگری چون برادر جان، آکیک، اداره پست تهران و زور پای مادر را نیز کارگردانی کرده است. شایان ذکر است که فیلمنامه این سریال نیز توسط سعید نعمت الله نوشته شده است. سعید براتی مدیر تصویربرداری، مصطفی سلطانی ناظر تولید، میثم کیام مورتی مدیر صدابرداری از دیگر عوامل تولید این سریال هستند.

نکته جالب در مورد این سریال این است که یکی از جنجالی ترین سریال های سال های اخیر است. گفته می شود هزینه تولید تنها 50 میلیارد وون است، اما این به این دلیل است که بازیگران و بازیگران معروفی ظاهر می شوند که ممنوع الظهور هستند. از بازیگران معروف این سریال می توان به حمید فرخ نژاد، ستاره اسکندری، مرجانه گلچین و مهران مدیری اشاره کرد.

خلاصه داستان پدر گواردیولا

در پایان فیلم به عنوان یک سریال درام اجتماعی درباره یک خانواده شناخته شده است. که رویدادها را می سازد رابطه خود را تغییر داده و تغییر دهند این باعث می شود هر کدام سرنوشت متفاوتی داشته باشند.سعید نعمت اللهی کارگردان فیلم اشاره می کند که فیلم درباره مردی است که فکر می کند تنها راه نجاتش بازگشت است.به سراغ خانواده اش بروید و او یک فوتبالیست سابق است که خیلی ها را ساخته است. اشتباهات زندگی اش


رجوع به مقاله:https://tmk.ir/series/102026
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.