نکاتی برای اجرای سقف عرشه فلزی
فلج اندام ; انواع، علائم و درمان آن
معرفی بهترین قرص برای عفونت واژن
آهنگ جدید سیروان خسروی به نام یه روز از این فاصله هامون تنها یه خاطره میمونه
همه چیز درباره سبک هیجان انگیز و شگفت انگیز
معرفی بهترین قرص های تاخیری برای مردان
پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳

نسخه جدید NEED FOR SPEED: MOST WANTED در دست ساخت است، جزئیات را ببینید


به گفته کارمادیو، مسابقه جهان باز Need for Speed: Most Wanted در سال 2005 در صورتی که پست اخیر یک صداپیشه در بازی اصلی درست باشد، می تواند بازسازی شود.

سایمون بیلی، بازیگر اصلی Need for Speed: Need for Speed، احیای بازی محبوب مسابقه ای را فاش کرد. سری Need for Speed ​​در طول سال ها دستخوش تغییرات زیادی شده است. یکی از بهترین بازی‌های این مجموعه به نام «جنون یا جنون سرعت» طرفداران زیادی دارد. طبق یک شایعه جدید، یکی از مهم ترین عناوین سری Need for Speed ​​مجدداً عرضه می شود و با گرافیک های نسل بعدی استفاده می شود.

سایمون بیلی در بازی سال 2005 نقش همبازی جاناتان کراس را بازی کرد که نامش فاش نشد. او در صفحه توییتر و اینستاگرام خود پست و توییتی منتشر کرد و به نوعی بازسازی بازی Need for Speed: Most Wanted را فاش کرد. او نوشت: "بازسازی Most Wanted در سال 2024 منتشر می شود. اگر می خواهید جاناتان کراس و شریک زندگی اش را ببینید، لایک کنید و کامنت بگذارید. خیلی ها نوشتند که او ناگهان به وجود این بازی پی برد. همچنین صفحه توییتر او حذف شد. از زمان توییت جدید، اما به نظر می رسد که او برخی از نظرات مربوط به توییت را پسندیده است. این نشان می دهد که توییت واقعی است و تصاویر گرفته شده جعلی نیستند. الکترونیک آرتز علاقه زیادی به انتشار نسخه بازسازی شده Need for Speed ​​نشان نداده است. سری. آنها تنها یک نسخه بازسازی شده بازی منتشر کرده اند، اما علاقه کلی شرکت به بازسازی عناوین قدیمی افزایش یافته است.

Remake of Need for Speed: Most Wanted (نسخه جدید Need for Speed)

خبر خوب برای طرفداران این سری بازی کامپیوتر این است که کارگردانی بازی به استودیو Criterion واگذار شده است. آنها سال گذشته بازی Need for Speed ​​Unbound را منتشر کردند. آنها همچنین یک بازسازی از Most Wanted بر اساس نسخه 2005 در سال 2012 منتشر کردند. باید دید کدام استودیو در حال توسعه بازسازی Need for Speed ​​است. آیا آنها روی یک بازی جدید کار می کنند یا منابع و زمان خود را به پروژه ای برای احیای یک اثر مورد علاقه اختصاص می دهند؟

به گفته طرفداران، سری بازی های Need for Speed ​​چیزی را از دست داده است. EA به نوعی عناصر این سری قدیمی را با Burnout ترکیب کرد و در بازی آخر یک سری افکت های فانتزی به آن داد. همین امر باعث شد تا بازی از روند خطرناک و هیجان انگیز خود فاصله بگیرد. باید دریابیم که آیا شایعه بازسازی بسیار مورد انتظار صحت دارد یا خیر؟ نطر شما چی هست

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.