همه چیز درباره سبک هیجان انگیز و شگفت انگیز
معرفی بهترین قرص های تاخیری برای مردان
از شیراز کجا برویم؟ معرفی مکان های دیدنی شیراز
چگونه واتس اپ را آپدیت کنیم؟
بورسیه تحصیلی ترکیه
راهنمای انتخاب فلومتر
دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳

با ویژگی ها و کاربردهای اجاق های دودی آشنا شوید


فر توکار یکی از مدرن ترین انواع فر است که در اکثر آشپزخانه های حرفه ای یافت می شود. این نوع فر در داخل کابینت و دیوار قرار می گیرد و فضایی در کابینت اشغال نمی کند.

طراحی و ساخت فر توکار بسیار زیبا و متفاوت است و به راحتی می توان آن را با دکوراسیون آشپزخانه هماهنگ کرد.  تعمیرات لوازم خانگی بوش از مدل های موجود این فر در بازار می توان به مدل های استیل، شیشه ای و ترکیبی استیل و شیشه ای اشاره کرد.

هنگام انتخاب فر توکار مناسب باید به اندازه آن برای آشپزخانه توجه کنید. فرهای موجود 60، 70 و 90 سانتی متر هستند. ظرفیت چنین اجاقی معمولا بین 51 تا 76 لیتر است. میانگین ظرفیت اکثر فرهای خصوصی 60 لیتر است. حجم کل در کوره ظرفیت آن نامیده می شود و ربطی به ابعاد کوره ندارد. گاهی اوقات فر دارای ابعاد بزرگ است اما ظرفیت آن کمتر از فر با ابعاد کوچک است.

کاربردهای فر توکار

دو نوع فر وجود دارد: برقی و گازی، اما فرهای برقی کاربرد بیشتری دارند. در واقع امروزه تولید فر توکار محدود بوده و یافتن این نوع سخت است اما با توجه به قیمت، قیمت آن ارزان است. اجاق های گازی در حین پخت به دلیل بسته بودن فضا و کمبود اکسیژن خاموش می شوند و بهتر است در حین پخت، ته یا پشت فر را باز کنید و یا درب فر را تا نیمه بگذارید. این نوع فر باید قبل از پخت گرم شود تا به دمای مطلوب برسد. اما فرهای برقی کارایی بیشتری دارند و حرارت را در یک فر خوب پخش می کنند تا غذا به خوبی پخته شود. زمان پخت در این نوع کمتر از فر گازی است و در هنگام پخت می توان درب آن را بست تا انرژی گرمایی هدر نرود و بوی غذا از آن خارج نشود.

فر ساخته شده است

برخلاف اجاق های گازی که برای روشن یا کم کردن اجاق گاز نیاز به زنگ دارند، فر را می توان با لمس روشن کرد.

این فر دارای سیستم تمیز کردن حرارتی است و هنگامی که دمای داخل فر افزایش می‌یابد، روغن‌ها به خاکستر تبدیل می‌شوند و نظافت را آسان‌تر می‌کنند. این ویژگی استفاده از فر را راحت و ایمن می کند. لوازم جانبی فرتوکار بوش

اجاق های پیشرفته تر دارای سیستم ایمنی کودک هستند که برای کسانی که کودکان کوچک دارند توصیه می شود.

به طور کلی، اگر قصد خرید فر توکار را دارید؛ موارد ذکر شده اصالت برند سازنده؛ گارانتی و ضمانت محصول وجود دارد. ابتدا دفترچه راهنمای فر را بخوانید. خرید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.