همه چیز درباره سبک هیجان انگیز و شگفت انگیز
معرفی بهترین قرص های تاخیری برای مردان
از شیراز کجا برویم؟ معرفی مکان های دیدنی شیراز
چگونه واتس اپ را آپدیت کنیم؟
بورسیه تحصیلی ترکیه
راهنمای انتخاب فلومتر
شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

چرا دهکده جهانی دبی من بهتر از شماست

 

ریزورت مجلل One&Only Royal Mirage مشرف به جزیره پالم و خلیج فارس است. با انتخاب این رستوران ا از تماشای منظره خلیج فارس و همچنین منظره فوق العاده شهر دبی از طبقه بیست و هفتم هتل و انواع غذاهای اروپایی مدرن لذت ببرید. همچنین دسترسی به آن کار سادهای خواهد بود. گرچه خودم از شدت هیجان و ترس در بیشتر مسیر چشمام بسته بود! جذابیت و زیبایی مرکز خرید ابن بطوطه دبی به قدری است که عدهای باور دارند که سفر به به دبی و سر نزدن به این مرکز خرید باعث میشود سفر شما در نهایت ناتمام بماند! پس سعی کنید نزدیکترین هتل به مرکز خرید مورد نظر خود انتخاب کنید تا نیاز به استفاده از تاکسی نداشته باشید. برای دسترسی با تاکسی نیز میتوانید از هر جای دبی با شماره 2080808 با پیششماره 9714 تماس بگیرید و درخواست تاکسی کنید. موشنگیت دوبی از شنبه تا چهارشنبه ۲ ظهر الی ۱۰ شب و پنجشنبه و جمعهها از ساعت ۲ ظهر الی ۱۱ شب باز بوده و لازم است هر شخص برای ورود به این مجموعه جذاب ۶۷ دلار پرداخت کند. پارک موضوعی لگولند دبی مجموعه شامل 6 پارک موضوعی است که به تربیت عبارتند از: کارخانه، خیال پردازی، شهر لگو، قلمرو ها، ماجراجویی و شهر کوچک. این ساختمان توسط مهندس «شان کیلا» طراحی شده است. این بخش از مرکز خرید ابن بطوطه دبی به رنگ خاکی طراحی شده و کاربران را به یاد فیلم های مربوط به دوران مصر باستان می اندازد.

نام این مرکز خرید از جهانگردی به نام ابن بطوطه گرفته شده است که در قرن هشتم هجری، سفر های زیادی به مناطق مختلف در خاورمیانه تا اروپا داشته است و اکنون هم بیشتر با سفرنامههایی که نوشته، شناخته میشود. کشور تونس با معماری منحصربفرد بناهای مذهبی مانند مساجد در دنیا شناخته میشود. خلاصه که در این مرکز خرید بههیچوجه حوصله شما سر نمیرود! این مرکز خرید که به نام محقق و کاشف مشهور ابن بطوطه نامگذاری شده است، دارای شش منطقه مختلف است که فرهنگ و معماری کشورهایی را که او به طور مشهور کاوش کرده است، تقلید می کند. جالب است بدانید اولین بخشی که در مرکز خرید ابن بطوطه دبی طراحی و ساخته شد، همین بخش تونس است. در وهله اول باید بدانید یکی از شعب شهربازی زنجیرهای فان سیتی که دو شعبه از آن در ایران هم وجود دارند، داخل این مرکز خرید فعالیت میکند. ساخت این مجموعه بزرگ و زیبا در سال 2003 میلادی آغاز شد که بعد از دو سال در سال 2005 ساخت آن به پایان رسید. اقامت در هتل برج العرب که بهترین امکانات و خدمات مانند سوئیت های وسیع، رستوران های متنوع، مجموعه آبی مجهز، ترانسفر با خودرو رولزرویس یا هلیکوپتر، تراس با استخر، کاباناهای لوکس، و …

متروی دبی: هیچ ایستگاهی به طور مستقیم به برج العرب متصل نیست. اگر چه نمی توان از ویوی دیدنی هتل بادبانی شکل برج العرب هم غافل شد. برج العرب با طراحی منحصر به فرد خود، به عنوان یکی ازبرجهای بلند و زیبا درجهان شناخته میشود. این مرکز خرید شامل شش بخش می باشد که هر کدام از آنها بیانگر معماری جاهایی است که ابن بطوطه به آنها سفر کرده است که حدودا ششصد سال پیش فوت کرده است و به نوعی نماد عرب شناخته می شود که ارزش های قوی اسلامی را با آن به یاد می آورند. این مرکز خرید دارای ۶ بازار اصلی است که هر کدام از آنها مربوط به یکی از سفرهای ابن بطوطه است. فروشگاه ها و برندهای موجود در مرکز خرید ابن بطوطه شامل همه چیز از برندهای مد بینالمللی، شرکتهای پیشرو الکترونیک، لوازم آرایشی، مبلمان، دکوراسیون منزل، لوازم جانبی و … شما می توانید به صورت رایگان در این خیابان گردش کنید و هنرهای سه بعدی و نقاشی های انتزاعی آن را تماشا کنید. میتوانید جدیدترین فیلم های هالیوود و بالیوود را در سینما نوو در مرکز خرید ابن بطوطه تماشا کنید. در مرکز خرید ابن بطوطه دبی، 270 مغازه و فروشگاه به همراه 50 رستوران و 21 سینما قرار دارد همچنین این مرکز خرید دارای پارکینگی به ظرفیت 4500 ماشین و مساحتی در حدود 521000 متر مربع است. این مرکز خرید مانند سایر مراکز خرید دبی، راس ساعت معینی باز و راس ساعت معینی بسته می شود پس لازم است هنگام بازدید و خرید از مرکز خرید ابن بطوطه دبی به ساعات ورود و خروج آن نیز توجه کنید.در نزدیکی هتل هایی که در تور دبی وجود دارند معمولا چند مرکز خرید وجود دارد. بعد از اون به سمت مترو و فرودگاه روانه شدیم و پرواز هم طبق برنامه و راس ساعت به مقصد شیراز انجام شد.

بازدید از حیات وحش راس الخور رایگان و برای راحتی بازدیدکنندگان سایهبانهایی نیز در نظر گرفته شده است. در این نمایشگاه فضایی را به کودکان اختصاص داده و نام آن را قهرمانان آینده گذاشته است. احتمالاً یکی از بهترین کارهایی که می توان در مرکز خرید ابن بطوطه دبی انجام داد، گذراندن وقت با دوستان و خانواده در Switch Bowling است. دبی یکی از پیشرفتهترین و مدرنترین شهرهای جهان به شمار میرود که به واسطه سواحل زیبایش، هتلهای پیشرفته و مدرن، امکانات تفریحی شگفتانگیز و حضور بهترین شرکتها و مراکز خرید در این شهر، بسیار مورد توجه گردشگران از سراسر دنیا قرار گرفته است. رستوران صدف دبی در فهرست ۱۰ رستوران برتر جهان به انتخاب گردشگران قرار گرفته است. مرکز خرید ابن بطوطه دبی که توسط نخیل ساخته شده است، یکی از بزرگترین مراکز خرید در جهان است. مرکز خرید ابن بطوطه که یکی از بهترین مراکز خرید دبی به حساب می آید، یکی از منحصر به فردترین مقاصد خرید و سرگرمی در امارات است. سیتی سنتر دیره یا دیرا یکی از قدیمیترین و بهترین پاساژهای دبی است که در اسکله جاده پورت سعید واقع شده است. سقف این محوطه از بنای زیبای تاج محل الگو گرفته و در آن بناهای قلعه قرمز و کاخ باد نیز نمایش داده شده و یک ساعت فیلی زیبا نیز به نمایش در آمده است. در این بخش یک ترامپولین بزرگ قرار داده شده است تا بتوانید پرواز را تا حدودی تجربه کنید. همچننی در داخل برج خلیفه مجموعههای متنوعی از فروشگاهها و رستورانها قرار دارد که امکان خرید و تجربهی تنوع غذاهای دریایی و سنتی عربی را برای بازدیدکنندگان فراهم میکند.یکی از تجربیات منحصربهفردی که در برج خلیفه ارائه میشود، امکان پرواز با بالن بادی در ارتفاعات بالا از اطراف برج است که به توریستها فرصتی فوقالعاده برای تجربه آسمان و مناظر زیبای دبی ارائه میدهد.

اما به شما توصیه میکنیم که برای خرید لباس از اوتلت مال دبی کمی وقت بیشتری بگذارید. دبی یکی از مقاصدی است که باید در لیست سفرهای خارجی خود بگذارید. محل خرید ابن بطوطه به راحتی برای ساکنان باغ ها، باغ دیسکاوری، جبل علی و پارک جمیرا قابل دسترسی است. یکی از بهترین گزینه ها برای خرید در دبی، خرید از اوت لت ها می باشد. مرکز خرید ابن بطوطه دبی یکی از آن دسته مکانهایی است که سفر به دبی، نمیشود از آن بازدید نکرد. در این مقاله از سایت دبی دیسکانت به معرفی مرکز خرید ابن بطوطه دبی و خدمات آن می پردازیم. می توانید در سینما ابن بطوطه فیلم تماشا کنید یا با دوستانتان به بازی بولینگ بروید. برای استفاده از این سینما باید به بخش چین بروید. جالب است بدانید در این میان، 2 سالن سینما بهصورت VIP فعالیت میکند. اگر به تماشای فیلم علاقهمند هستید، باید بدانید که مرکز خرید ابن بطوطه دبی دارای 21 سالن سینمایی با نام iMax است. در نهایت میتوان گفت که مرکز خرید ابن بطوطه از آن جمله مراکز خرید دبی است که حتی اگر قصد خرید هم نداشته باشید، میتوانید با بازدید از بخشهای مختلف آن، بدون آنکه مبلغی پرداخت کنید، سرگرم شوید. مهمانان هتل آتلانتیس د پالم (Atlantis The Palm) بدون شک، لذتبخشترین و خاطرهانگیزترین لحظات را از سفر به دبی تجربه خواهند کرد.

چشم اندازهای پانوراما از شهر شما را به دیدن مکان های گردشگری دعوت می کنند و نویدبخش یک تجربه 360 درجه بی نظیر هستند. وجود ساختمان ها و فضای سنتی این منطقه، آن را به یکی از بهترین مکان ها برای عکاسی در دبی تبدیل می کند. شش منطقه، اندلس، چین، مصر، هند، ایران و تونس، بیش از ۵۰۰ فروشگاه، رستوران و مقصد تفریحی را در خود جای داده است. هر کدام از این بازار ها بر اساس معماری منحصر بفرد آن منطقه، طراحی شده اند. این مرکز خرید شامل 6 سالن اصلی می باشد و در هر کدام از آنها نمادی از شهرها و کشورهایی که جهانگرد معروف، ابن بطوطه از آنها بازدید کرده قرار داده شده است. همچنین هرزچندگاهی برای تفریح و استفاده از بخشهای تفریحی و فرهنگی میتوانید سری به مرکز خرید ابن بطوطه دبی بزنید. اگر به بازی بولینگ علاقهمند هستید، میتوانید سری به بخش هند بزنید و از این بازی هیجانانگیز لذت ببید. بهترین چیزها را برای خرید در گلوبال ویلیج دبی از دست ندهید: دسرهای خوشمزه ترکیه، ادویههای لبنانی، عسل یمن، اقلام دستساز آفریقایی، لوازم جانبی ژاپن، چای مراکش، لباسهای رنگارنگ اسپانیا و کتانی پنبهای مصر را میتوانید در دهکده جهانی دبی خرید کنید. این بخش را نیز میتوان از جمله زیباترین بخشهای مرکز خرید ابن بطوطه دبی دانست. این پارک ترامپولین دارای طیف گسترده ای از فعالیت ها از جمله یک زمین مانع جنگجو، پرش آزاد، بسکتبال و دجبال و سایر موارد است. خرید اینترنتی کتاب از فروشگاه آنلاین کتاب سفیا راهی مدرن و موثر برای دسترسی به دنیای بیپایان دانش و اطلاعات است. این چرخ و فلک با عنوان «بی سابقه در دنیای مهندسی، چه از لحاظ پروسه و چه ابعاد» مورد ستایش قرار گرفته است. استودیوهای فیلم سازی دریم ورکس (Dream works) و لاینز گیت (Lions gate) و کلمبیا پیکچرز (Columbia pictures) برای ساختن یک دنیای پر از شوق و تفریح در موشن گیت مستقر شدهاند.

اچ اند ام (H&M): این فروشگاه پر از لباسهای مد روز و اکسسوری هایی که مد خیابانی را مشخص میکنند است و H&M طرفداران زیادی در میان برندها دارد. با این حال، مدت زمان ایده آل برای بازدید و تفریح در سفر به دبی 3 تا 7 روز است. دو گزینه بلیت وجود دارد، یک بلیت با ارزش و معتبر از یکشنبه تا پنجشنبه می باشد. قیمت غذا برای دو نفر در این رستوران 245 دلار است و برای عصرانه هم باید 173 دلار پرداخت کنید. در رستوران های این هتل هر وعده غذایی به طور میانگین بین 400 تا 500 دلار هزینه دارد، البته در بار Skyview که در تراس این برج قرار دارد میانگین هزینه صرف یک چای حدود 500 دلار است! البته باید بدانید قیمت اجناس در این مرکز خرید بسیار گران است. در وهله اول باید بدانید که در هر گوشه از این مرکز خرید، چندین و چند رستوران و کافیشاپ مشغول به کار هستند. خب اول از همه بهتر است درباره زیباترین حیاط این مرکز خرید، یعنی حیاط ایرانی صحبت کنیم. در قدم اول باید اقدام به دریافت ویزای دبی کنید. بلکه فقط میتوان روی شنهای این ساحل قدم زد و از آرامش ساحل آن بهره گرفت. در بخش ایرانی هر کجا که قدم میگذارید، حالوهوای سبک معماری و تزئینات سنتی ایرانی را دارد. سقفهای قوسی و تزئینات بسیار زیبا از جمله خواص مهم معماری اندلس هستند.

بیشتر ساختمانها از رنگ طلایی برای تزئینات استفاده کردهاند. به همین خاطر در مرکز خرید ابن بطوطه دبی تا حد امکان تلاش کردند تا بهخوبی از رنگ سفید استفاده کنند. به همین خاطر در این مقاله قصد داریم تا مرکز خرید ابن بطوطه دبی را به شما معرفی کنیم تا شاید آن را برای خرید خود در سفر به دبی انتخاب نمایید. شاید کنجکاو شوید! چگونه و چطوری این فرایند رخ داد و شهر دبی با موقعیت جغرافیایی نامناسب را، اینگونه به قطب گردشگری جهان تبدیل کرد؟ تانکرهای لمس شونده آکواریوم نیز به شما اجازه می دهند که برخی از حیوانات دریایی را از نزدیک لمس کنید و با آنها بهتر آشنا شوید. در این محوطه، کشتی های چینی و حمله دزدان دریایی به نمایش گذاشته شده است. یکی از ویژگیهای بارز رستوران کاخ هند سرو کردن نان تنوری گرم و همچنین دیزاین بسیاری از خوراکها به سبک و سیاق کشور هند است. همچنین نمادهایی از افسانههای قدیمی هندی بهخوبی در این بخش به چشم میخورد. ترکیب رنگی آن بهخوبی یادآور معماری هندی و مخصوصاً تاج محل است. این تراس در سال 2017 به بهره برداری رسیده و اضافه کردن آن به هتل مشکلی برای مهمانان ایجاد نکرده است. در بخش ایران نیز یک منطقه با نام اسکای زون طراحی کردهاند. ساختمان موزه آینده به معماری پیچیده و مدرن طراحی شده ایت که نمای بیرونی آن توجه هر بازدید کننده را جذب خود می کند. نام های این شش سالن اصلی عبارتند از: حیاط چین، حیاط هند، حیاط مصر، حیاط پرشیا، حیاط آندولوس و حیاط تونس می باشند که هر کدام نمایانگر نام و فرهنگ کهن و قدیمی کشورهای باستانی از جمله کشور ایران هستند.این مکان در طول سال، پذیرای میلیون ها گردشگر و مسافر از سراسر دنیا می باشد و هر چند سال یکبار به دلیل حجم زیاد مسافر و خریدهای زیادی که انجام می شود، به تعداد مغازه ها و رستوران های آن اضافه می شود.

جالب است بدانید که این مرکز خرید، شش حیاط مختلف دارد که هر کدام دارای طراحی مخصوص و منحصربهفردی هستند و شما را غرق در تماشا میکنند. همانطور که اشاره شد این مرکز شامل 6 محوطه اصلی می باشد که هر کدام نمایانگر نقاشی ها و اشکال تاریخی که شامل ویژگی های 6 کشور باستانی است و ابن بطوطه به آنها سفر کرده می باشد. در شهر دبی موزهای وجود دارد که بسیاردیدنی و اسرار آمیز است، این موزه در سال 1971 در قلعهای که در گذشته مقر حکومتیِ حاکمان دبی بوده افتتاح و امروزه به یکی از تفریحات مورد علاقهی گردشگران تاریخ دوست، تبدیل شده است. فودکورت دبی مال در روزهای یکشنبه تا چهارشنبه، ۱۰ صبح تا ۱۲ شب و در سایر روزها تا ۱ بامداد پذیرای گردشگران است. مانند تمام موزههای مردم شناسی، موزه دبی نیز دارای چندین بخش است. چیزی که تمام گرشگران را حیرت زده و مجذوب میکند تفریحات لاکچری دبی و ظاهر فوق العاده مدرن و نورپردازی خیره کننده این شهر در شب می باشد که هر روزه با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های دنیا، نورپردازی آسمان خراش ها در حال توسعه می باشد و منظره ای شگفت انگیز در شب برای تمامی مردم و توریست های دبی به وجود می آورد. بیشترین رنگهایی که در این بخش از مرکز خرید ابن بطوطه دیده میشود، طلایی و قرمز هستند که در آداب و رسوم مردم چین، نفوذی گشترده دارند. مرکز خرید ابن بطوطه معروف به بزرگترین مرکز خرید تفریحی در دنیا می باشد که اسم ابن بطویه بزرگترین جهانگرد عرب را روی آن گذاشته اند. در این بخش میتوانید از انواع فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی، پوشاک، داروخانه، آتلیه، کیف و کشف و فروشگاه عینک آفتابی خرید کنید. مرکز خرید ابن بطوطه از معروف ترین مراکز خرید دبی است که در سال میلیون ها نفر گردش برای خرید کردن و گردش وارد ان می شوند.

این مرکز بولینگ یکی از بهترین مراکز بولینگ در دبی است. همچنین بهخوبی معماری مساجد سنتی تونس در این بخش به چشم میخورد. همچنین اتوبوس نیز دقیقاً روبهروی مرکز خرید ابن بطوطه دبی ایستگاه دارد. مرکز خرید دیره هر ساله ۲۰ میلیون گردشگر را به خود جذب میکند. این Novo Cinema پرچمدار ۲۱ صفحهای، تجربه فیلمی همه جانبه با آخرین فناوریهای بصری و صوتی را برای شما فراهم میکند. آخرین مورد اضافه شده به مرکز بازی های ابن بطوطه، اسکای زون دبی است. در تابستان این مرکز میزبان بازارهای متعددی از کالاهای مخصوص و محلی از جمله در زمینههای هنر، عکاسی و لباسهای محلی است. پارک آبی وایلد وادی ، شنا در میان امواج ۲۵. از امکانات هتل می توان به : صندوق امانات ، خود پرداز ، آرایشگاه ، فروشگاه ، استخر رو باز ، باغ ها ، تراس ، زمین تنیس ، سونا ، اسپا ، ماساژ ، کلاب کودکان ، صبحانه در اتاق ، منوی ویژه غذاهای رژیمی ، پذیرش ۲۴ ساعته ، خدمات پرستاری کودک ، خدمات اتاق VIP، بوفه ، امکانات ویژه معلولین ، اتاق خانواده ، سالن ورزشی ، استخر سرپوشیده ، زمین بازی کودکان ، خشکشویی ، تنیس روی میز ، ترانسفر فرودگاهی ، اجاره خودرو ، چک این / چک اوت ، اتاق بازی کودکان ، زمین گلف ، صرافی ، سیستم تهویه مطبوع ، زمین اسکواش ، فروشگاه هدیه و سوغات ، کلاب شبانه / دی جی ، سونا و جکوزی ، سکوی شیرجه ، باد سواری ، قایقرانی ، پارک آبی ، ساحل خصوصی ، وای فای رایگان ، رستوران و … مسجد جمیرا نیز یکی دیگر از جاهای دیدنی دبی در جمیراست. آقایان نمیتوانند با شلوار کوتاه و بلوزهای بدون آستین وارد مسجد شوند.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت اجاره ماشین دبی.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.