سالم ترین مکمل های بدنسازی برای سال 2024 را کشف کنید
همه چیز درباره یخچال ساید بای ساید + مزایا و معایب
کدام مبل برای پذیرایی از مهمانان مناسب است؟
آهنگ جدید پازل بند به نام «سوگلی»
نقد و بررسی فیلم “جنگ ستارگان: آخرین جدای” ساخته ریان جانسن
آزمون تافل چیست؟ مهم ترین نکاتی که باید قبل از امتحان بدانید
یکشنبه ۱۸ شهریور ۰۳

سیستم اتاق کنفرانس


اتاق کنفرانس، سالن اجتماعات، آمفی تئاتر، اتاق کنفرانس و غیره. – اینجا مکانی برای انجام مذاکرات در هر سازمانی است؛ وجود تجهیزات باکیفیت با فناوری های روز، برگزاری یک جلسه مفید و موثر را آسان می کند. تجهیزات حرفه ای صوتی و تصویری موجود در سیستم اتاق کنفرانس، امکان رای گیری الکترونیکی، تجسم، ترجمه همزمان و ضبط صوتی و تصویری جلسات چیزی است که امروزه به ویژگی مشترک هر جلسه تبدیل شده است.

قسمت های صوتی و تصویری سیستم صوتی کنفرانس به سخنران کمک می کند تا انرژی کمتری برای تنظیم صدای خود با توجه به اتاق سالن صرف کند و به نوبه خود، حضار در جلسه بیشتر بر روی سخنرانی که صدای سخنران ارائه می شود تمرکز کند. به طور مساوی . علاوه بر این، پست مدیریت دارای اختیاراتی است که می تواند به رئیس جلسه در موثر ماندن آن کمک کند.

سایر تجهیزات اتاق کنفرانس

سیستم صوتی سالن کنفرانس فرلیچر:

میکروفون اتاق جلسه:

یکی از قسمت های اصلی سیستم سالن کنفرانس، قسمت متصل به میکروفون های سالن کنفرانس می باشد. در سالن کنفرانس یا سالن همایش استفاده از میکروفون های با کیفیت تضمینی برای برگزاری عالی جلسات مختلف می باشد.

هیچ چیز پیچیده ای در سیستم میکروفون اتاق کنفرانس اتفاق نمی افتد و وظیفه اصلی آن تبدیل صدا به داده دیجیتال است. این صدا پس از انتقال به مرکز پردازش اصلی، از طریق بلندگوهای مربوطه به گوش شنوندگان می رسد.

در این سیستم میکروفون های کنفرانس به صورت سری به هم متصل می شوند. در همین حال می‌توانید از میکروفون‌هایی با ویژگی‌های خاصی مانند اولویت مکالمه، دکمه هشدار یا خاموش کردن میکروفون کنفرانس و برخی دستورات دیگر استفاده کنید.

سخنران اتاق کنفرانس:

بلندگوها بخشی از هر سیستم صوتی هستند. تفاوت کیفیت صدا عمدتا به دلیل کیفیت این قطعه است.

تقویت کننده:

برای تقویت صدا از آمپلی فایر یا آمپلی فایر الکترونیکی استفاده می شود. آمپلی فایرها عمدتاً از دو مدار الکتریکی تشکیل شده اند: دریافت سیگنال صدا (پیش تقویت کننده) و تقویت کننده صدا (تقویت کننده قدرت).

عناصر:

میکسر وسیله ای الکترونیکی برای ترکیب و تنظیم سیگنال های صوتی است که با برخی عملکردها مانند پردازش سیگنال و تنظیم سطح تکمیل می شود.تنظیم افکت های مختلف، صدا و ورودی های مختلف (میکروفون، DVD و ...) با استفاده از میکس انجام می شود. کنسول. . .

میکروفون بی سیم و سیمی و میکروفن برگردان

در اتاق جلسات، افرادی که به میکروفون کنفرانس دسترسی ندارند، عموماً از میکروفن های دستی بی سیم به همراه میکروفن های دستی سیم دار یا یقه دار استفاده می کنند و همچنین نیاز به یک سیستم کیفیت برای این صنعت احساس می شود.

در این قسمت از تجهیزات اتاق کنفرانس نیز می توان از سیستم های پیشرفته تری مانند سیستم حضور و غیاب، سیستم ترجمه همزمان و رای گیری استفاده کرد.

سیستم های ویدئویی اتاق کنفرانس:

در سیستم کنفرانس، تصاویر سخنرانان با استفاده از صفحه نمایش بزرگ برای پخش فیلم و نمایش کلیپ های ویدئویی نمایش داده می شود. استفاده از ویدئو پروژکتور و صفحه نمایش امکان نمایش تصاویر را در این سیستم فراهم می کند.

انتقال و نمایش تصاویر از لپ تاپ یا گوشی بلندگوها به صفحه نمایش یکی از ویژگی های سیستم تصویری اتاق کنفرانس است و کیفیت و اثربخشی جلسات را بهبود می بخشد. اندازه، نوع و کمیت این صفحات با توجه به ابعاد اتاق و فاصله افراد با تصویر تعیین می شود.

سیستم ویدئو کنفرانس اتاق کنفرانس:

از ویدئو کنفرانس در جلسات مجازی و از راه دور یا آموزش مجازی و از راه دور استفاده می شود. ویدئو کنفرانس را می توان در بسیاری از موقعیت ها از جمله جلسات آنلاین و جلسات شرکتی آنلاین استفاده کرد. کنفرانس وب به دلیل کاهش هزینه ها مورد توجه قرار گرفته است. یک سیستم ویدئو کنفرانس خدمات ارتباطی زنده صوتی و تصویری را بدون توجه به موقعیت فیزیکی افراد به شیوه ای کاملا ایمن، درست مانند یک ملاقات حضوری، ارائه می دهد.

سیستم تصویربرداری اتاق کنفرانس:

در این سیستم دوربین های قرار داده شده در سالن به صورت خودکار یا توسط اپراتور کنترل می شوند. در بخش تصویربرداری سالن کنفرانس، اتاق‌های جلسه می‌توانند به راحتی جلسات را طبق یک برنامه از پیش تعیین‌شده یا طبق دیکته لحظه ضبط کنند.

سیستم کنترل مرکزی:

مدیریت موثر تجهیزات نیاز به یک ارتباط و فرآیند برنامه ریزی کامل دارد. سیستم کنترل مرکزی با استفاده از کنترلرها، سرپرست جلسه را قادر می سازد تا تمامی تجهیزات را بدون حضور اپراتور کنترل کند.

در این قسمت از راه اندازی سالن کنفرانس، تمامی تجهیزات صوتی و تصویری مانند ویدئو پروژکتور، LED و ویدئو کنفرانس به راحتی قابل کنترل است. کنترل نور اتاق کنفرانس، کنترل صفحه نمایش، کنترل مناسب تهویه مطبوع و کنترل دوربین های سالن از وظایف این بخش می باشد.

اتاق ضبط تصویر کنفرانس و سیستم اتاق کنفرانس

تک دیتا با کادری مجرب و تکنسین های مجرب، همکاری با برندهای معتبر بین المللی و امروزی و با استفاده از آخرین تکنولوژی بکار رفته در سیستم اتاق جلسات، تلاش می کند تا بهترین راه حل را برای ایجاد انواع سیستم های اتاق جلسات، طراحی سیستم اتاق جلسه ارائه دهد. تجهیزات اتاق کنفرانس و خدمات اتاق کنفرانس در این منطقه.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.