نکاتی برای اجرای سقف عرشه فلزی
فلج اندام ; انواع، علائم و درمان آن
معرفی بهترین قرص برای عفونت واژن
آهنگ جدید سیروان خسروی به نام یه روز از این فاصله هامون تنها یه خاطره میمونه
همه چیز درباره سبک هیجان انگیز و شگفت انگیز
معرفی بهترین قرص های تاخیری برای مردان
پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳

روغن های گیاهی مناسب برای عطرسازی


روغن های گیاهی با رایحه شیرین خود جزء ضروری صنعت عطرسازی هستند و برخلاف ترکیبات شیمیایی نه تنها خطرناک و سرطان زا هستند، بلکه دارای خواص معطر فوق العاده ای مانند آرامش بخش هستند. به ما بپیوندید تا اصول اولیه را بیاموزیم و دو عطر طبیعی شگفت انگیز بسازیم که می توانید به عنوان یک هدیه عاشقانه به عزیزان خود بدهید - فقط مراقب باشید زیرا ترکیب عطرها می تواند یک سرگرمی بسیار اعتیادآور باشد. .

چه یک عطرساز حرفه ای باشید و چه به دنبال سرگرمی و کشف هستید، این مجموعه از روغن های گیاهی معطر ضروری نارین گل که به طور گسترده در صنعت عطرسازی استفاده می شود به شما کمک می کند تا روغن های عطر مورد علاقه خود را در فروشگاه اینترنتی نارین گل انتخاب کنید.

دسته بندی عطرهای مبانی عطر سازی برای رایحه چیست؟

عطرها به طور کلی دارای سه رایحه اصلی، اصلی و نهایی هستند و شما از بین این سه رایحه اصلی، ذهن و روح عطر خود را مشخص می کنید. وقتی می خواهیم عطری ارگانیک و با کیفیت بسازیم، به جای مواد شیمیایی می توانیم در هر سه مرحله اسانس مورد علاقه خود را به ترکیب اضافه کنیم و به جای الکل از عطری مانند هسته انگور سبک و بی بو استفاده کنیم.

توجه داشته باشید که ترتیب اضافه کردن روغن های مخصوص هر مرکز برعکس است، یعنی اول روغن مرکز نهایی و آخر روغن مرکز اصلی اضافه می شود!

تفاوت مهم دیگر محصولات این دسته این است که اولین و آخرین اسانس پنج تا بیست درصد حجم عطر را تشکیل می دهند، اما اسانس ها پنجاه تا هشتاد و پنج درصد از عطر ارگانیک را تشکیل می دهند.

حال بیایید به معرفی کلی روغن های گیاهی بپردازیم

روغن گل رز: رایحه گلی و شیرین گل رز شروعی عالی برای یک عطر آرامش بخش است. این عطر کلاسیک با چوب صندل، ترنج، شمعدانی یا یلانگ یلانگ رایحه های زیبایی می دهد.

وانیل: از قدیم الایام تا به امروز رایحه شیرین و لطیف گل وانیل یکی از پرطرفدارترین عطرها در بین خانم ها بوده است. رایحه های مرکبات، دارچین یا گل رز برای ترکیب با وانیل برای ایجاد رایحه های جدید عالی هستند.

روغن پرتقال: افراد کمی هستند که عاشق بو و طعم شیرین پرتقال نباشند! این روغن زمانی که در کنار رایحه های گلی مانند مریم گلی، اسطوخودوس، رزماری یا کندر استشمام شود، برای اولین رایحه بسیار شیرین است.

روغن سدر: از یک چیز مطمئن باشید، عمق سرو، عمق زمین و رایحه شگفت انگیز سرو هرگز از مد نمی افتد. ترکیب این عطر با سرو کوهی، مریم گلی، یلانگ یلانگ، رزماری و ترنج جلوه ای شاد خواهد داشت.

روغن لیمو: رایحه های لیمو مانند لیمو همیشه قدرت و ضد باکتری را افزایش می دهند و با شمعدانی، چوب سدر و فلفل ترکیب می شوند.

یاس: یکی دیگر از اسانس های استخراج شده از گل های زیبا و عطر مست کننده آن شما را یاد بسیاری از آرزوها می اندازد. یاس به خوبی با رایحه بخور، چوب سدر، شمعدانی و رز ترکیب می شود.

روغن یانگ یانگ: شاید نام این گل را نشنیده باشید، اما رایحه عمیق، گلی و بسیار مطبوع یلانگ یلانگ آن را به یکی از رایج ترین روغن های مورد استفاده در عطرسازی تبدیل کرده است. یلانگ یلانگ با رایحه های گلی دیگر مانند گل رز، یاسمن و اسطوخودوس و مرکبات مانند ترنج به خوبی هماهنگ می شود.

روغن سرو کوهی: رایحه این روغن درخت زیبا همان طور که انتظار دارید، چوبی، شیرین، با طراوت و ترد است! رایحه سرو کوهی با رایحه های چوبی مانند سرو و مرکبات ترکیب دلپذیری را ایجاد می کند.

روغن مریم گلی: مریم گلی دارای رایحه ای ملایم، گرم و گلی خاکی است که در ترکیب با رایحه های مرکبات در عطرسازی استفاده می شود.

روغن شمعدانی: رایحه آرامش بخش و شیرین گل شمعدانی که شباهت زیادی به رایحه گل رز دارد، پتانسیل مذهبی و حال و هوای نوستالژیک آن را به بسیاری یادآوری می کند. این عطر با رایحه گل هایی مانند رزماری، مریم گلی و اسطوخودوس و رایحه سرو و گریپ فروت هارمونی خوبی ایجاد می کند.

روغن اسطوخودوس: به راحتی نمی توان عطر خاص و تند اسطوخودوس را نادیده گرفت! از آنجایی که این روغن ضدعفونی کننده در بسیاری از صابون ها و لوسیون های پاک کننده استفاده می شود، حس تازگی و تمیزی را القا می کند و در ترکیب با رایحه شمعدانی، گل رز، کندر، کاج، لیمو و مریم گلی می توانید عطری زیبا خلق کنید.

روغن بابونه: رایحه گلی آرامش بخش که به خوبی با رایحه های گلی دیگر ترکیب می شود و رایحه ای مطبوع به جا می گذارد.

چوب سدر: اگر به دنبال رایحه ای کاملا مردانه گرم، تند، چوبی و کاملا طبیعی هستید، سداروود برای شما مناسب است. رایحه جنگلی این چوب به خوبی با مرکبات، اسطوخودوس و نعناع ترکیب می شود.

روغن رزماری: رایحه رزماری تند و چوبی است و برخی آن را تلاقی بین رایحه چوبی و کاج توصیف می کنند. هنگامی که رایحه رزماری با رایحه اسطوخودوس، مریم گلی، بابونه، اسطوخودوس یا نعناع مخلوط می شود، رایحه های ماندگاری به دست می آید.

چوب صندل: رایحه چوبی این روغن سبک و تند است، بنابراین به خوبی با رایحه های گل و مرکبات ترکیب می شود و نتایج زیبایی به همراه دارد.

روغن کاج: کاج به عنوان یک چوب خنک، یک چوب معطر نرم و درخشان شناخته می شود و زمانی که اسانس های این درخت با روغن های سدر، ترنج، چوب، کندر و مرکبات مخلوط شود، می توانید عطری ایجاد کنید. کار خاصی انجام بده

روغن دارچین. رایحه گرم این ادویه به تقویت حافظه کمک می کند و حس خوشایندی را در درون شما ایجاد می کند. می توانید رایحه های ترنج، اسطوخودوس، کندر، لیمو یا یلانگ یلانگ را با رایحه شیرین دارچین ترکیب کنید تا رایحه های متفاوت تری به دست آورید.

روغن کندر: رایحه این اسانس که سال هاست برای ضدعفونی هوا و هوا با رایحه گرم و شیرین خود استفاده می شود. یکی از قدیمی ترین ترکیبات معطر است. برای ایجاد مخلوط های مختلف می توانید نت های نعناع فلفلی، چوبی و مرکبات را اضافه کنید.

روغن نعناع: رایحه آشنا و با طراوت این گیاه حواس شما را تازه می کند! همچنین با رایحه های گلی مانند رزماری، اسطوخودوس، و شمعدانی و رایحه های مرکباتی مانند گریپ فروت به خوبی هماهنگ می شود.

طرز تهیه عطر گل مرکبات

روغن های ضروری: ترنج، اسطوخودوس، لیمو - روغن هسته انگور یا کره شی (بسته به اینکه می خواهید عطر شما معطر یا جامد باشد)

رایحه پایه یا نهایی ما برای این عطر ترنج است، بنابراین ابتدا ده قطره روغن ترنج را به شیشه عطر مناسب اضافه می کنیم، سپس نوبت به اضافه کردن رایحه پایه یعنی روغن اسطوخودوس می رسد. می توانید 15-20 قطره از این روغن را به ترکیب اضافه کنید. پیشنهاد ما برای افزودن رایحه اولیه به رایحه پایانی، رایحه مست کننده و پرطرفدار لیمو است! 5-10 قطره از این روغن را به عطر اضافه کنید و بطری را خیلی آرام تکان دهید.

بقیه بطری را با روغن هسته انگور پر کنید تا عطر شما ماندگاری بیشتری داشته باشد. اگر می خواهید عطرتان به صورت یک بالم جامد باشد، می توانید به جای روغن هسته انگور، مقداری کره شی باتر را با حرارت غیرمستقیم آب کرده و عطر خود را با آن ترکیب کنید، سپس این مخلوط را در ظرف بالم در یخچال قرار دهید تا سرد شود. .

عطر خوشبو و با طراوت شما که ضدعفونی کننده است آماده است!

روشی برای ساخت مواد عطرسازی با رایحه چوبی

این عطر به لباس های شما رایحه ای منحصربفرد و طبیعی می دهد و می توانید هنگام دوش گرفتن از آن به عنوان شستشوی بدن استفاده کنید، به خصوص اگر مرد هستید. روغن های ضروری: چوب صندل، سدر و بلوط - روغن حامل دانه انگور یا روغن انار. پنج قطره روغن چوب صندل عطر پایه یا نهایی ما است که ابتدا باید اضافه شود. 20 قطره روغن چوب سدر رایحه اصلی عطر ما خواهد بود و در مرحله دوم به آن اضافه می شود. در نهایت برای افزودن رایحه مست کننده گیاه به عطر خود، 5 قطره از این اسانس را به مخلوط اضافه کنید و کمی تکان دهید. بسته به ذائقه می توانید بقیه لیوان را با روغن هسته انگور یا روغن هسته انار پر کنید. عطر عمیق بی نظیر شما آماده است... از تاثیری که بر شما و اطرافیانتان می گذارد لذت ببرید!

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.