بازنویسی محتوای متنی چه کاربردهایی دارد؟
نکاتی برای اجرای سقف عرشه فلزی
فلج اندام ; انواع، علائم و درمان آن
معرفی بهترین قرص برای عفونت واژن
آهنگ جدید سیروان خسروی به نام یه روز از این فاصله هامون تنها یه خاطره میمونه
همه چیز درباره سبک هیجان انگیز و شگفت انگیز
پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳

بهترین مدل های تایمر آبیاری 2024


اجرای یک برنامه آبیاری منظم و اصولی نه تنها در باغ ها و باغچه های آشپزخانه، بلکه در مزارع کشاورزی و باغ های بزرگ بسیار مهم است. تایمر آبیاری یکی از کاربردی ترین دستگاه های مکانیزه برای مدیریت منظم و مقرون به صرفه سیستم های آبیاری مزارع، باغ ها، باغ ها و دیگر انواع فضای سبز می باشد. تایمر آبیاری در انواع و برندهای مختلف

برنامه آبیاری منظم و اصولی برای باغ ها و باغچه های خانگی و همچنین زمین های کشاورزی و باغ های بزرگ بسیار مهم است. تایمر آبیاری یکی از کاربردی ترین ابزارهای مکانیزه برای مدیریت یک سیستم آبیاری منظم و مقرون به صرفه برای مزارع، باغ ها، باغات و هر فضای سبز دیگری است. تایمرهای آبیاری در انواع و برندهای مختلف در بازار موجود می باشد. برای به دست آوردن بهترین نتیجه، باید تایمر مناسب داشته باشید.

انواع تایمر آبیاری

تایمرهای آبیاری دسته بندی های مختلفی دارند. این دستگاه از نظر عملکرد به دو نوع دیجیتال و مکانیکی تقسیم می شود. تایمرهای آبیاری را می توان کمک و جانشین انسان دانست که جریان آب را طبق برنامه های از پیش تعیین شده باز و بسته می کند و در نتیجه از آسیب دیدن گل ها و گیاهان در اثر کم آبی یا آبیاری زیاد جلوگیری می کند. انواع تایمرهای آبیاری از نظر کارایی، دامنه کاربرد، تعداد خروجی، قیمت، نحوه تنظیم و برنامه ریزی، مقاومت، ابعاد و اندازه دستگاه و برند سازنده متفاوت است.

بهترین مارک تایمر آبیاری

با توجه به انواع مختلف تایمرهای آب از نظر طراحی، عملکرد، برند، پیکربندی و بسیاری عوامل دیگر، انتخاب و خرید یک دستگاه مشکل و گیج کننده است. در ادامه در مورد برند Orbit به عنوان بهترین تولید کننده زمان آب در بازار صحبت کرده ایم. همچنین در مورد کار دو مدل پرطرفدارترین دوره این برند توضیح خواهیم داد:

درباره برند تجهیزات آبیاری Orbit

Orbit یک برند آمریکایی است که بهترین سیستم ها و تجهیزات آبیاری دنیا را تولید می کند. این شرکت با بیش از 50 سال ساخت انواع تجهیزات آبیاری با کیفیت ترین محصولات را در اختیار کشاورزی و باغداری قرار داده است. در حال حاضر محصولات این شرکت عمدتاً تجهیزات آبیاری اتوماتیک با تایمر آبیاری به بازارهای بیش از 80 کشور جهان به فروش می رسد.

قابلیت تایمر آبیاری ORBIT

تایمرهای آبیاری مداری با دو باتری قلمی کار می کنند و نیازی به برق ندارند. این تایمرها دارای خروجی 4.3 اینچ و مهره رزوه ای بر روی ورودی تعبیه شده است تا به راحتی تایمر را به شیر آب شهری سوار شود.به طور کلی انواع تایمرهای آبیاری Orbit کیفیت بالایی دارند و نصب آسان و قابلیت اطمینان بالایی دارند.ویژگی ها تایمرهای این برند را می توان به صورت زیر توصیف کرد:

برنامه نویسی ساده

مجهز به عملکرد تاخیر باران است

ارگانیسم در برابر عوامل محیطی و آب و هوا مقاوم است

قابلیت تنظیم فاصله بین دو بار آبیاری از 6 ساعت تا یک هفته

قابلیت تنظیم هر دوره آبیاری از 1 دقیقه تا 4 ساعت

ورودی بشکه 4.3 و خروجی دنده خارجی 4.3

مجهز به فیلتر تامین آب

حداقل فشار کاری 17 متر

قیمت تایمر آبیاری مارک اند بیت

تایمرهای آبیاری مارک Orbit نسبتاً گران هستند. اما به دلیل کیفیت بالای بدنه و سایر مزایای آن، یکی از محبوب ترین تایمرهای آبیاری موجود در بازار به حساب می آید. در ادامه با دو مدل محبوب این محصول آشنا خواهید شد

تایمر آبیاری گرمسیری مدل 401

مدل تایمر 401 یکی از پرفروش ترین مدل های تایمر آبیاری در ایران محسوب می شود. این مدل با دو باتری قلمی کار می کند و همچنین دارای شیر برقی داخلی است. به طور کلی مشخصات این محصول به شرح زیر است:

ساخت چین تحت لیسانس آمریکا

با 2 عدد باتری قلمی کار کنید

دارای شیر برقی داخلی آب

قابل اتصال به شیر آب (به مخزن آب متصل نیست)

توانایی تحمل فشار از نیم تا 6 بار

ورودی Altra 4.3 اینچ

قابلیت تحمل دما تا 40 درجه سانتیگراد

رابط کاربری خوانا و آسان

قابلیت آبیاری از یک دقیقه تا 240 دقیقه از 6 ساعت تا 7 روز

اتصالات ثابت و جلوگیری از چکه کردن و هدر رفتن آب

ضد آب و مقاوم در برابر رطوبت، تغییرات دما، نور خورشید و غیره.

Orbit Timer مدل 501

تایمر آبیاری مدل 501 یکی دیگر از مدل های محبوب این دستگاه از برند آمریکایی Orbit و ساخت کشور چین است. این مدل با داشتن دو خروجی قابلیت برنامه ریزی و تنظیم در دو ایستگاه را دارد. استفاده از این تایمر بسیار آسان است و کافیست دکمه تعبیه شده را فشار دهید تا دستگاه برای ایستگاه یک یا دو فعال شود. برق این دستگاه توسط دو باتری قلمی تامین می شود. سایر ویژگی های Orbit Timer 501 عبارتند از: https://khabaryak.ir/?p=209607

اندازه ورودی و خروجی 4.3 اینچ

می توان آن را به شیر وصل کرد

وجود ردیف اول توری فولادی و ساختار نمک ها، رسوبات و ....

قابلیت تنظیم زمان از 6 ساعت تا یک هفته و قابلیت آبیاری از 1 دقیقه تا 240 دقیقه

برنامه آبیاری قابل تکرار

نصب آسان

بهترین مارک ها و مدل های تایمر آبیاری

تایمرهای آبیاری ابزاری بسیار کاربردی برای آبیاری منظم و اصولی گلخانه ها، باغ ها، مزارع و سایر فضاهای سبز است. با خرید این دستگاه و نصب آن بر روی شیر آب، می توانید زمان و مدت زمان آبیاری مورد نیاز این اماکن را تنظیم کرده و سیستم آبیاری این اماکن را علاوه بر نگهداری و مراقبت اولیه، هوشمند و اتوماتیک کنید. جلوگیری از تجمع آب هدر دادن بازرگانی نیرو اربیت واتر، یکی از بهترین برندهای تولید کننده تجهیزات آبیاری اتوماتیک، انواع تایمرهای با کیفیت و بادوام را به بازارهای جهانی عرضه کرده است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.