آهنگ جدید سیروان خسروی به نام یه روز از این فاصله هامون تنها یه خاطره میمونه
همه چیز درباره سبک هیجان انگیز و شگفت انگیز
معرفی بهترین قرص های تاخیری برای مردان
از شیراز کجا برویم؟ معرفی مکان های دیدنی شیراز
چگونه واتس اپ را آپدیت کنیم؟
بورسیه تحصیلی ترکیه
دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳

سمپاش صنعتی چیست و چه کاربردهایی دارد؟


باید بدانید که تغییرات آب و هوایی و شرایط جوی برای تنظیم دما و کاهش آلودگی های محیطی و تهویه طبیعی بسیار مهم است. در محیط های تجاری و در صنایع مختلف از تجهیزات ویژه ای برای ایجاد دمای متعادل و افزایش رطوبت محیط استفاده می شود.

باید دانست که تغییرات آب و هوا و شرایط جوی برای تنظیم دما و کاهش آلودگی محیط زیست و هوای طبیعی بسیار مهم است. در محیط های تجاری و صنایع مختلف از تجهیزات ویژه ای برای ایجاد دمای متعادل و افزایش رطوبت محیط استفاده می شود. فوگر یکی از این تجهیزات صنعتی است که برای این منظور استفاده می شود. سیستم این رطوبت ساز به گونه ای طراحی و سازگار شده است که به خوبی پاسخگوی نیاز کاربران در محیط های صنعتی و سایر کاربران است. استفاده از مه پاش برای بهبود عملکرد ابزار و ماشین آلات مختلف ضروری است. در ادامه با ما همراه باشید و با بررسی نحوه عملکرد این نرم کننده، در مورد مزایای استفاده از این نرم کننده بیشتر بدانید.

منطقه چگونه کار می کند؟

این رطوبت ساز صنعتی دارای پمپ بسیار قوی است و با کاهش دمای اتاق ضمن ایجاد هوای مطبوع، گرد و غبار را از محیط دور می کند. ویژگی این دستگاه این است که پمپ قدرتمند آن فشار آب را تا 200 برابر افزایش می دهد و این فشار باعث افزایش دبی در نازل نیز می شود. به این ترتیب آب به صورت قطرات بسیار کوچک از سوراخ های کوچک بینی خارج می شود. در نتیجه دمای محیط سرد شده و این افت دما اجازه نمی دهد تجهیزات و ماشین آلات الکتریکی دچار نقص فنی شوند. شما می توانید از این دستگاه مه پاش صنعتی در انواع محیط های صنعتی از جمله: کارخانه های چوب بری، کارخانه های تولید قارچ، کشاورزی، مرغداری ها، دامداری ها و رستوران ها استفاده کنید.

فواید استفاده از مرطوب کننده ها

مزایای استفاده از این رطوبت ساز صنعتی در کاربرد آن مشهود است. این دستگاه از یک یا چند نازل تشکیل شده و طوری تنظیم می شود که قسمت های خاصی با اسپری خنک کننده دستگاه پوشانده شود. این دستگاه قطرات آب را تا 5 میکرون با سرعت بالا پراکنده می کند. به همین دلیل است که قطرات آب شبیه مه یا غبار خنک کننده هستند. از جمله مزایای مهم این دستگاه صنعتی می توان به سرمایش سریع و گسترده، نظافت و تهویه مطبوع در مناطق مرتفع، عملکرد عالی، سیستم های بهینه و بادوام، حذف حشرات مضر، حذف ناخالصی ها و بوی نامطبوع در هوا، قابلیت استفاده متفاوت اشاره کرد. و چیزهایی از این قبیل

استفاده از این مرطوب کننده ها در کاربردهای مختلف مزایای خاص خود را دارد. به عنوان مثال: استفاده از مه پاش در گاوداری یا مرغداری با ایجاد تعادل دمایی، رفع استرس دام و طیور و افزایش بهره وری آنها و یا استفاده از آن در کارگاه پرورش قارچ برای ایجاد محیطی ایده آل برای رشد قارچ. جالبتر اینکه استفاده از این وسیله در محیط هایی مانند رستوران ها فضایی نرم و پرطرفدار ایجاد می کند.

انواع مه پاش صنعتی

رطوبت ساز یا سیستم خنک کننده صنعتی در چندین نوع مختلف تولید و عرضه می شود و برای هر مدل کاربردهای خاصی تعریف شده است. از جمله این نوع تجهیزات صنعتی می توان به رطوبت ساز نازلی، رطوبت ساز پروانه ای و رطوبت ساز اولتراسونیک اشاره کرد. مدل نازل این سیستم به راحتی نصب می شود و در فضاهای باز مانند باغ تالار با صدای کم و عملکرد بهینه مورد استفاده قرار می گیرد. تولید مه با این رطوبت ساز بدون نشتی و چکه و با کیفیت بالا انجام می شود. https://www.titrekootah.ir/fa/tiny/news-103751

در شکل پروانه ای این سیستم، آب با کمک فن پرسرعت به ذرات بسیار ریز تبدیل می شود و گلخانه ها، کلبه های پرورش قارچ، در مکان هایی مانند مزارع توزیع می شود. مه پاش در یک مرطوب کننده اولتراسونیک کمی پیچیده تر است و با امواج اولتراسونیک کار می کند. این سیستم عملکرد بسیار حساسی دارد. استفاده از آب نمک می تواند به آن آسیب برساند. این آئروسل در کارخانه ها استفاده می شود، در محیط های صنعتی و کارگاه های چوب استفاده می شود.

راهنمای خرید Fogger

در هنگام خرید این سیستم خنک کننده صنعتی باید به نکات مهمی برای دستیابی به استفاده بهینه توجه کرد. این عناصر که در کیفیت رطوبت ساز نیز نقش دارند عبارتند از: نوع و کیفیت پمپ، جنس نازل و شیلنگ، کیفیت سنسور، سیستم فیلتراسیون، برند سازنده و کیفیت. از دستگاه رطوبت ساز قیمت دستگاه و سایر عوامل مشابه اگر بسته به اندازه محیط به رطوبت بیشتری نیاز دارید، باید سیستمی با نازل های بیشتر و پمپ قدرتمند خریداری کنید.

یک سمپاش با کیفیت بالا دارای یک نازل ساخته شده از فولاد ضد زنگ یا برنج است. به طور کلی در هنگام خرید این سیستم بهتر است یک برند محبوب و شناخته شده را انتخاب کنید. از آنجایی که شما از نوع رطوبت ساز متناسب با نیاز خود آگاهی کامل ندارید، بهتر است به دنبال راهنمای خرید تخصصی و مطمئن باشید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.