همه چیز درباره سبک هیجان انگیز و شگفت انگیز
معرفی بهترین قرص های تاخیری برای مردان
از شیراز کجا برویم؟ معرفی مکان های دیدنی شیراز
چگونه واتس اپ را آپدیت کنیم؟
بورسیه تحصیلی ترکیه
راهنمای انتخاب فلومتر
شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

كارواش صنعتي تك فاز

محصولات پيشرو در صنعت كارواش

1- پمپ اينتر ايتاليا

2- برتوليني ايتاليا

3- بوش در آلمان

4- كدو تنبل ايتاليا

5 - پيست آمريكايي



اكثر تماس هايي كه دريافت مي كنيم اين است كه كدام برند بهترين است و ... براي پاسخ به اين سوال بايد گفت كه از نظر كيفيت پمپ هاي موجود در بازار از بالاترين كيفيت، بهترين هستند. ديگري كارواش اينتر ايتاليا است. اين به دليل كيفيت ساخت بالا و عمر طولاني پمپ است (بدنه پمپ بزرگ است و پمپ به راحتي قابل سرويس است).

در حال حاضر يكي از پرفروش ترين و موثرترين دستگاه ها در صنايع مختلف براي از بين بردن كثيفي و آلودگي از سطوح و اجسام كارواش صنعتي مي باشد. پمپ كارواش برتوليني كه در سايزها و مدل هاي مختلف طراحي و ساخته شده است، اين تجهيزات يكي از قدرتمندترين كارواش هاي صنعتي است كه با فشار آب بالا به طور قابل اعتمادي كثيفي ها را در مكان هاي مختلف حذف و به طور كامل از بين مي برد.

وجود آلاينده ها و ناخالصي هاي مختلف در محيط نه تنها باعث كاهش بهره وري كارگران و بهره وري تجهيزات و دستگاه ها مي شود، بلكه منجر به كاهش كيفيت و جلوه هاي بصري مي شود. البته چنين فرآيندي زمينه ساز اختلال در روند توليد و كاهش كيفيت محصولات و خدمات است. بنابراين انجام كارهاي عملي مرتبط با نظافت به منظور رفع آلودگي هاي مختلف در محيط و ارتقاي كيفيت زندگي امري مهم و اجتناب ناپذير است. پمپ كارواش صنعتي با بهره مندي از برنامه تجهيزات صنعتي نقش بسيار مهمي در رفع اين گونه مشكلات ايفا مي كند. از طرفي باعث افزايش طول عمر دستگاه ها و تجهيزات مي شود. در اين قسمت از مقاله قصد داريم هر آنچه كه در رابطه با انواع كارواش هاي صنعتي و كاركرد هر كدام از آنها است را در اختيار شما قرار دهيم. پس با ما همراه باشيد

 

كارواش صنعتي چيست؟

كارواش صنعتي يا واتر جت به ماشين لباسشويي بسيار قوي گفته مي شود كه در محيط هاي صنعتي، نيمه صنعتي و خانگي براي تميز كردن سطوح، تجهيزات و قطعات مختلف استفاده مي شود. اين دستگاه كه از دو قسمت اصلي پمپ كارواش و پمپ برقي تشكيل شده است، بر اساس فشار آب خروجي، كارهاي شستشو و شستشو را به بهترين شكل ممكن انجام مي دهد. تجهيزات به كار رفته در طراحي و ساخت اين دستگاه ساخت ايتاليا بوده و از كيفيت بالايي برخوردار است.

به طور كلي ماشين شوي صنعتي در دسته بندي هاي مختلفي از نظر دبي آب فشار قوي براي رفع نياز مشتريان در صنايع مختلف توليد مي شود. در واقع هدف اصلي از توليد اين تجهيزات تامين كليه نيازهاي نظافتي در صنايع مختلف با هدف حذف بهينه، كيفي و مقرون به صرفه آلودگي با پاشش مقدار زيادي آب مي باشد.

 


مزاياي استفاده از كارواش صنعتي چيست؟

آب صنعتي

يكي از سوالاتي كه بسياري از خريداران در ذهن دارند اين است كه در مشخصات فناوري پمپ ماشين لباسشويي صنعتي به جز پاشش آب فشار قوي چه مزيت هاي ديگري را مي توان در نظر گرفت؟ عموماً وقتي آب كمتري مصرف مي كنيم، از واتر جت صنعتي استفاده مي شود. به عبارت ديگر در مصرف آب صرفه جويي كنيد. شكي نيست كه هنگام استفاده از اين نوع ابزار مكانيكي، نسبت به روش هاي سنتي و قديمي تميز كردن فشار قوي، مقدار بسيار كمي آب براي تميز كردن كثيفي ها استفاده مي شود.

علاوه بر اين با استفاده از كارواش صنعتي مي توان عمليات نظافت را به راحتي و در كمترين زمان ممكن انجام داد و كيفيتي منحصر به فرد و ماندگار بر جاي گذاشت. به عبارت ساده تر، يكي از مزاياي اين دستگاه كاهش تعداد نيروهاي خدماتي است كه تاثير بسزايي در كاهش هزينه ها دارد. از ديگر مزيت هاي استفاده از واتر جت صنعتي مي توان به اين ويژگي اصلي اشاره كرد كه فشار بالاي آن و استفاده از تجهيزات قوي با اندازه هاي استاندارد مانند لنج، نظافت تمامي قسمت ها باريك و غير قابل دسترس مي شود. از طرفي كاهش مصرف مواد شوينده باعث مي شود كه انواع كارواش هاي صنعتي بسيار با محيط زيست سازگاري داشته باشند.

 

اطلاعات بيشتر: https://abniro.com/car-wash-pump/كارواش-صنعتي/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.